Babyen med??

Klesklypa

Gift med forumet
Når dokke (mammaene) skal på 6 ukers kontroll, Skal dokke ha med babyene?

Litt usikker på kor eg skal gjøre av jenta.. [8|]
Ho er ikkje så glad i å sitte i ro i setet sitt heller, vil fort opp av det ellers blir det høg skriking som det trengs en pupp for å få roa...

Tar han nok i vogna og har han med. Må bare passe på at han er mett, og at jeg kler av han litt så han ikke blir for varm mens han venter. Og så har jeg smokken parat [8D] Men min har ikke noe imot å ligge i vogna dersom han har det bra.

Aner ikke, men pappan har jo pappaperm da[8|]

Her har ikke pappaen pappaperm før til sommeren. Han hadde 2 uker fri i forbindelse med fødselen. Men de 10 ukene tar han ikke samtidig som jeg har perm, så her må jeg iallfall klare meg på egenhånd.

eg hadde prinsesså me. hu va våken i vogna, men sovna. eg fekk beskjed om at d va vanlig og ha dei me. her har heller ikkje pappaen pappaperm ennå.

Om mannfolket skal jobbe så må jeg ha småen med på legesenteret.. men da bare avleverer jeg ham til damene i resepsjonen/labben - så kan de dulle med ham mens jeg er til gynekologisk undersøkelse...Regner med det går greit.. ellers er det jo bare til å legge voksiposen på gulvet og ungen oppå (inne hos legen) mens en blir undersøkt. Vognen står jo på venterommet...[;)]

Her tar pappaen seg litt fri og blir med.

Her er Oliver emd over alt uansett....vi har noen minutter å kjøre uansett hvor vi skal, og da sovner han i bilsetet sitt, og der kan han faktisk sove i timesvis[:D] Flinke gutten min....
Pappa er ikke med noen steder, og har heller ikke perm, så uansett hva jeg skal, må jeg ha han med alene...men begynner å venne meg til det nå[:)]

ORIGINAL: *Bestevennen*

Putter Lucas i vogna og tar han med[:)] Kan liksom ikkje la han ligge heime aleine heller[8D]

blir slik at jeg tar han med..legen er glad i slike nyfødte og, så han vil gjerne hilse på [:D]

jeg hadde han med i vogna[:)] gikk kjempe greit det![:)]

har dere alle 6-ukers kontrollen hos lege? Her foretas den hos jordmor...

- Skal ha med Sander. jeg ordner time midt i den lengste luren hans, da sover han godt i bilstolen og våkner ikke for noe.. ca mellom kl 13-16.00

Her må nok bare Pappaen stille opp, Ida vil bare sove på formiddagen og blir "forstyrret" om hun blir forflyttet[&:] Og da lar hun alle fø høre det, bestemt dame!

ORIGINAL: chicka mom

har dere alle 6-ukers kontrollen hos lege? Her foretas den hos jordmor...

- Skal ha med Sander. jeg ordner time midt i den lengste luren hans, da sover han godt i bilstolen og våkner ikke for noe.. ca mellom kl 13-16.00

Er hos legen ja. Var hos jormor gjennom hele svangerskapet (ikke lege etter ordinær ultralyd), men hørte ikke de sa noe om at jeg kunne komme dit på kontroll etterpå... Og jeg som ikke liker legen engang... Hadde heller dratt til jordmora!

*gulpsvelggisp* Jeg har ikke bestilt time til meg selv enda jeg.. Gruer meg altfor mye.. IIiik!

Men når jeg får karret meg til å ta en kontroll og sette inn spiralen samtidig, så må jeg jo ha han med. Kan liksom ikke levere han på jobben til samboern og si til gamlesjefen min at " Du, han må bare ha han litt her, for legen skal grafse inni hufsa litt".. [8D]

jeg pleier å har gutten med meg nesten overalt. Så jeg ta han med når jeg skal til kontroll

Back
Topp