Babyen ligger på høyre side :p

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ingen tvil om det, magen buler ut på ene siden nå :p Ser så rart ut! Kan ikke huske at man kunne se det så tidlig sist. Men moro! Også er det hardt der h*n ligger og kjenner masse bevegelser :) snålt. Flere som kjenner og ser babyens plassering? :p

Så artig! Har opplevd det selv et par ganger. Om morgenen.. Magen er liksom helt skjev og buler opp på den ene siden, også er det hardt. Snodige greier :)

Jeg har skjev/hjerteformet livmor, så forrige gang lå han til høyre hele tiden :) Ble så ekstra utstrekt på den siden at jeg fikk navelen forskøyvet :P

Ja, har sett/kjent flere ganger hvor han (eller hun) er :) Men det varierer :)

Jeg tror min ligger på venstre side, for der buler det ut litt ekstra noen ganger.
Har hele tiden trodd at det bare var inbilling, at det sikkert var pga måten jeg lå på eller noe sånt, men om det er flere som opplever slikt, så er det kanskje noe i det da :)

Kjenner ikke noe spesielt til liv enda da, er vel litt for tidlig for førstegangsfødene, 16+2 i dag.. Men kjente noen bobler på venstre side i går som jeg tror var babyen :)

Har ikke merket noe til det enda, men så morro da! :-) Det er så spesielt å tenke på at man kan "se" babyen så godt der inne! blir helt fasinert :D

Artig å se at jeg ikke er alene om det :-) Moro er det iallfall :D

Jeg tror min ligger på venstre side, for der buler det ut litt ekstra noen ganger.
Har hele tiden trodd at det bare var inbilling, at det sikkert var pga måten jeg lå på eller noe sånt, men om det er flere som opplever slikt, så er det kanskje noe i det da :)

Kjenner ikke noe spesielt til liv enda da, er vel litt for tidlig for førstegangsfødene, 16+2 i dag.. Men kjente noen bobler på venstre side i går som jeg tror var babyen :)
Ja kan godt være lille det :-) :-) Så moro å kjenne litt bobling da :) ikke lenge før du kjenner det sterkere nå ;) vanlig at førstegangs kjenner det senere ja, med junior kjente jeg ingenting før uke 19 jeg! Nå derimot kjente jeg første tegn til liv i uke 15 ca, og faktisk daglig liv i ca en uke. Kjenner sparkene godt :) er 17+4 i følge oul i dag :-)

Back
Topp