Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan godt være lille det Så moro å kjenne litt bobling da ikke lenge før du kjenner det sterkere nå vanlig at førstegangs kjenner det senere ja, med junior kjente jeg ingenting før uke 19 jeg! Nå derimot kjente jeg første tegn til liv i uke 15 ca, og faktisk daglig liv i ca en uke. Kjenner sparkene godt er 17+4 i følge oul i dagJeg tror min ligger på venstre side, for der buler det ut litt ekstra noen ganger.
Har hele tiden trodd at det bare var inbilling, at det sikkert var pga måten jeg lå på eller noe sånt, men om det er flere som opplever slikt, så er det kanskje noe i det da
Kjenner ikke noe spesielt til liv enda da, er vel litt for tidlig for førstegangsfødene, 16+2 i dag.. Men kjente noen bobler på venstre side i går som jeg tror var babyen
Ja det er veldig spesielt i grunn! Forunderlige greierHar ikke merket noe til det enda, men så morro da! Det er så spesielt å tenke på at man kan "se" babyen så godt der inne! blir helt fasinert