L
Luna30
Guest
Er det bare min som har favoritt side i magen? hun ligger alltid på høyre siden, hender seg hun er over på venstre side men hun er raskt på plass igjen kan dette ha noe å si for fødselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ligger også på høyre side. Er befriende når hun tar turen over på venstre side, da er ikke ribbena så vonde. Aner ikke om det har noe å si med tanken på fødsel. De greier jo fremdeles å bevege seg i riktig posisjon.Er det bare min som har favoritt side i magen? hun ligger alltid på høyre siden, hender seg hun er over på venstre side men hun er raskt på plass igjen kan dette ha noe å si for fødselen?
Min lå lenge på venstre side, men har nå flyttet seg til høyre Lagt der siste uken ca.Er det bare min som har favoritt side i magen? hun ligger alltid på høyre siden, hender seg hun er over på venstre side men hun er raskt på plass igjen kan dette ha noe å si for fødselen?
Min har ligget med beina mot høyre og ryggen til venstre i mange uker. Min første gjorde også det. Det er visst nok, i følge jordmor som fulgte meg opp med første, den mest vanlige og mest optimale stillingen for fødsel.
Og nå ligger han på tvers øverst i magen Denne ungen her snur så mye på seg altså Er det innafor å be om ultralyd? Burde han ikke lagt med hodet ned nå? Han har gjort det tidligere, men snur masse på seg enda. Skal til kontroll på tirsdag, da er jeg 38+4Min har snudd seg tilbake til venstre side igjen 38+2
Jeg har kommet til å bedt om ultralydOg nå ligger han på tvers øverst i magen Denne ungen her snur så mye på seg altså Er det innafor å be om ultralyd? Burde han ikke lagt med hodet ned nå? Han har gjort det tidligere, men snur masse på seg enda. Skal til kontroll på tirsdag, da er jeg 38+4
Vet du om det er sykehus/kvinneklinikken man blir sendt til da? For jeg tror ikke de gjør noe form for denne typen ultralyd på mitt legekontor. Jeg kjenner jeg stresser litt med at han snur så mye på seg enda, selv om jeg vet de kan turne mye frem til fødsel. Men jeg vil heller vite enn å gå rundt å uroe meg, i tilfelle fødsel skulle starte. Har heldigvis en oppegående fastlege som nok ikke vil være vond å be.Jeg har kommet til å bedt om ultralyd
Aner ikke hvordan det er der du bor. Selv bor jeg på en liten plass med en liten fødestue hvor de er rause med oppfølgingen om det skulle være noe.Vet du om det er sykehus/kvinneklinikken man blir sendt til da? For jeg tror ikke de gjør noe form for denne typen ultralyd på mitt legekontor. Jeg kjenner jeg stresser litt med at han snur så mye på seg enda, selv om jeg vet de kan turne mye frem til fødsel. Men jeg vil heller vite enn å gå rundt å uroe meg, i tilfelle fødsel skulle starte. Har heldigvis en oppegående fastlege som nok ikke vil være vond å be.
Bor i Bergen så antar vel det er dit man ville blitt henvist til. Nei, det der skal jeg faktisk ikke gi meg på Når jeg har vært hos jm har hun sagt at "hun tror hodet ligger ned". Altså, jeg må viteAner ikke hvordan det er der du bor. Selv bor jeg på en liten plass med en liten fødestue hvor de er rause med oppfølgingen om det skulle være noe.
Jeg har i alle fall ikke kommet til å gitt meg før jeg fikk sjekka det ordentlig
Si han har ligget i tverrleie og at du trenger en fødselsplan så får du nok henvisning til ul og sykehus. Fantastisk at han har så god plass da! ? Min endrer leie flere ganger til dagen han også. Hodeleie, tverrleie, seteleie.... Ingen av de andre har holdt på sånn. Jeg skal uansett til ul på onsdag 38+3 så spent hva de sier da.Bor i Bergen så antar vel det er dit man ville blitt henvist til. Nei, det der skal jeg faktisk ikke gi meg på Når jeg har vært hos jm har hun sagt at "hun tror hodet ligger ned". Altså, jeg må vite