Babyen leie

• Trådstarter Trådstarter Bkno29
  • Opprettet Opprettet
B

Bkno29

Guest
Hei.
Når fester hode seg hos 2 gangsfødende?
Har lest at det ikke behøver og feste seg i det hele tatt før fødsel.

Er det store sjangser for og føde i seteleie ogl da?

Snur babyen seg, og blir den liggende eller kan den skifte på leie til fødselen starter? Blir litt forvirret.
Noen som har erfaring fra fødsel nr 2?

Min la seg med hodet ned i god tid før fødsel. Husker ikke når det var. Han festet seg aldri. De sier at det er vanlig med nr to.

Ok.. hm, er nå i uke 32 og tror ikke babyen har snudd seg ned.. Jeg kan kjenne hikken rundt om kring, så jeg tror babyen er alle veier der inne :p

Min kar ligger med hodet ned (33 uker i morgen), men hodet er ikke festet. Kjenner at han ligger med rompa opp stortsett hele tiden, så da er han vel så godt som festet seg? :-) Er 1.gangsfødende :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Snuppa mi har lagt seg med hodet ned allerede (uke 30) og jordmor trodde hun kom til å bli der .. Men festa seg har hun jo ikke ...

Med nr 1 festa ikkje havet seg, nr 2 låg godt nedi, men hugsar ikkje om det festa seg... Nr 3 ligger fortatt med haust opp trur eg! Skal på ul om ei veke, spent på korleis han ligger da :) berre han snur seg når han må :)

Ipaden min <3

Fra uke 36 er det lite sannsynlig at de snur seg pga liten plass. Det er derfor ikke sånn at babyen kan snu seg helt på slutten selv om hodet ikke er festet.

Guttungen ligger med hodet ned, og idag har han drevet med noe merkelig som har truffet noen nerver i høna :s vet noen hva det er? Var ikke akkurat behagelig! Tenkte han kanskje graver seg nedover der?

Guttungen ligger med hodet ned, og idag har han drevet med noe merkelig som har truffet noen nerver i høna :s vet noen hva det er? Var ikke akkurat behagelig! Tenkte han kanskje graver seg nedover der?

Akkurat sånn har jeg det til tider også..
Skikkelig ubehagelig :(

Sånn har jeg det i kveld, skal si det er ubehagelig.

Baby har ligget med hode ned hvertfall siden uke 27 ... Uke 34 i morgen,fortsatt ikke festet seg som jeg vet men ligger samme vei. Samme med nr en, festet seg ikke før fødsel da heller

Ligger ned med hodet men er ikke festet ennå og fikk beskjed at kan snu seg tilbake. Er i uke 30 :-)

Trenger ikke feste seg i hele tatt m nr 2...

Mini ligger (lå iallefall for 2 uker siden) i seteleie... Håper h*b snur seg!!

Fra uke 36 er det lite sannsynlig at de snur seg pga liten plass. Det er derfor ikke sånn at babyen kan snu seg helt på slutten selv om hodet ikke er festet.

Min kollega opplevde at gutten hennes satt i seteleie to dager før termin. Ikke festa. Og så snudde han seg faktisk! Hun sa det var en helt sprø litt sånn ailienaktig følelse :)

Min kollega opplevde at gutten hennes satt i seteleie to dager før termin. Ikke festa. Og så snudde han seg faktisk! Hun sa det var en helt sprø litt sånn ailienaktig følelse :)

Har hørt tilsvarende, ja! :) Da hadde jeg vært letta gitt! ;) Men er altså veldig sjeldent etter uke 36. Vendingsforsøk foretas i uke 37!

Back
Topp