Babyen "knekker"?

B

Babygirl2020

Guest
Hei. Når jeg løfter dattera mi så knekker hun. Om du vet hvordan lyd det er når du "knekker" opp med fingrene eller nakken, så vet du hvilken lyd jeg mener.

Jeg vet det er luftbobler, men syntes det er veldig mye og ofte. Skal til helsestasjon snart, skal jeg kanskje ta det opp der? Noen med erfaring om hva det kan være?
 
Har hørt det noen ganger i ryggen når jeg løfter opp, men ikke sånn som du beskriver. Dytter deg opp! Håper noen har et bedre svar. Når skal du på helsestasjonen?
28.september. 1 års kontrollen.
 
Tusen takk! Skal høre med de på helsestasjonen, men ble mye mer lettet. Smerter har hun ikke :happy:
 
Min knekker og, han har gjort det siden fødsel.
Var hos kiropraktor med han og see ble det ikke kommentert. Sp da har jeg i grunn bare tatt det som en normal ting noen babyer gjør.
 
Hei minsin har hatt knekkelyder i skuldre og armer siden han ble født, han er nå 11 mnd. Jeg hadde også dette fra jeg ble født og har det enda. Jeg har snakka med forskjellige fysioterapeuter og manuellterapeut om dette, og om det er vanlig. Jeg fikk da spørsmål om jeg har hypermobile ledd,og det har jeg i skuldre, hofter og knær. Faktisk de ledda det knekker mest i. Ble fortalt at hypermobile ledd er arvelig. Ikke ofte gutter får det, men er mest normalt at det arves fra mor til datter. Er ikke sikkert det er det. Men var eine terapeuten som sa at det høres ut som det kan være det gutten min har arvet fra meg.
 
Back
Topp