Babyen hikker

Ingeniørmamma

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Juliknøttene 2022
Jeg kjenner at babyen hikker daglig, ofte flere ganger om dagen. Det varer noen minutter. Kjennes som rytmiske pulsslag med 2-3 sekunders mellomrom. Blir helt fascinert av at han faktisk ligger og hikker i fostervannet.

Flere som kjenner dette?
 
Ja ❤ syns hikking er så utrolig koslig.
Ikke merka det så alt for ofte denne gangen, men koser meg med det når jeg kjenner det.
 
Ja men han hikket mer før. Han hikker forsiktig nå, men hele bekkenet mitt rister med han når han hikker så får det lett med meg:hilarious:
 
Hikker masse i magen her. Jeg husker best fra førstemann at han hikka så mye som nyfødt, de aller første nettene hjemme. Den lille, fine lyden :Heartred
 
Lite hiking her
 
Kjenner ofte hikke, flere ganger om dagen og gjerne til ca de samme tidene. Sånn har jeg hatt det i begge svangerskap. :)
 
Er 32+4 med nr 2 idag, og har kun kjent hikking én gang, det var i forrige uke :hilarious:

Godt med liv da, men hikking er tydeligvis ikke greia for mine barn. Tror knapt jeg har sett eldstemann hikke i det hele tatt, nå er han snart to år:p
 
De andre tre har hikket mye, men har ikke kjent det så mye med denne. Kanskje det kommer etterhvert :) Det er veldig koselig å kjenne!
 
Masse hikking her, det er så søtt :love017
 
Akkurat nå kjenner jeg og ser det skikkelig til venstre på magen, helt nederst på magen liksom.

noen som har noen formening om hvordan han ligger da?
 
Akkurat nå kjenner jeg og ser det skikkelig til venstre på magen, helt nederst på magen liksom.

noen som har noen formening om hvordan han ligger da?
Ingen ekspert, men ville tenkt at han ligger med hodet ned, og kanskje ryggen mot din venstre side der du kjenner det
 
Nå kjenner endelig jeg også hikkingen :)
 
Masse hikking her og, blitt sterkere de siste ukene og :)
 
Hikker flere ganger daglig her også :) veldig koselig!
 
Back
Topp