Babyen hikker!

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Helt rytmiske dunk i magen på morgenkvisten her. Begynte å lure på om jeg hadde fått tics, men så kom jeg på at babyen gjerne hikker i denne fasen - som respirasjonstrening. Har aldri kjent det så tydelig før. Noen andre?
 
Jeg kjente det også når jeg la meg for et par dager siden, forsto heller ikke hva det var først, har følt jeg har kjent litt til det tidligere, men nå var det kjempe tydelige dunk som jeg kunne kjenne på utsiden av magen :hilarious:
 
Kjente det for første gan for ei uke siden. Aldri kjent til det før og heller ikke forstått hvordan folk greier å kjenne at babyen hikker, men nå skjønner jeg det! :happy:
 
Jeg har også lurt på om min hikker inni der. Til tider veldig rytmiske dunk, med korte intervaller.
 
Jeg går og venter på at min skal begynne med det :p ikke fordi jeg gleder meg, mer det motsatte, husker jeg syntes det var så irriterende sist svangerskap xp
 
Min begynte noe uker siden. På den måte jeg vet hvor hans hode er :joyful:
 
Kjenner ingen hikking, men kjenner det jeg tror er tissing (intens rising som varer noen få sekunder). Det er en ganske snodig følelse.
 
Jeg har kjent det i noen uker allerede. I starten bare noen få rytmiske dunk, mens nå kan det vare lenger. :) ❤️
 
Ja her hikkes det flere gang for dag :) veldig stas å kos enn så leng ❤️ Men husker det som irriterende etter hvert :p
 
Her hikkes det også! Flere ganger i uka, og noen ganger begynner hun å vibrere underveis også men det går over etter kanskje 15 sekunder. Er det virkelig tissing?
 
Jeg går og venter på at min skal begynne med det :p ikke fordi jeg gleder meg, mer det motsatte, husker jeg syntes det var så irriterende sist svangerskap xp

Idag kjente jeg det for første gang dette svangerskapet :p
 
Har de siste tre-fire morgenene kjent hikking mellom klokken 6 og 7. I går og i dag hadde hun to runder med hikking før jeg sto opp.
Ble litt urolig for det kan jo ikke være behagelig for den lille. Søkte det opp på Google og alle artiklene skrev jo om hvor bra hikking er! Det trener mellomgulvet og har med utvikling av nervesystem og trening til å puste når de blir født. Så nå blir jeg bare glad hver gang hun hikker:) Det er jo ganske søtt også da
 
Back
Topp