Idamor87
Betatt av forumet
I de siste ukene og månedene har babyen ligger langt nede i bekkenet med hodet. Ikke vært festet (3.gangs), men så godt nede at jeg har hatt konstant nedpress, har kjent hodet fra innvendig, og fått alle indikasjoner på at hun er så klar, at jeg kan forberede meg på at hun kommer før tiden.
Men i slutten av uke 36 forsvant hun opp av bekkenet, og nå har hun etter hva jeg kan kjenne lagt seg på tvers. Er uke 37+1. Skal ikke til jordmor før neste uke. Har time til modningsakupunktur på onsdag, men det skal man vel ikke ta hvis barnet ikke ligger i hodeleie??
Nå ser jeg for meg keisersnitt, og alt jeg har sett for ang fødselen ser svart ut!! :/
Noen erfaringer??
Men i slutten av uke 36 forsvant hun opp av bekkenet, og nå har hun etter hva jeg kan kjenne lagt seg på tvers. Er uke 37+1. Skal ikke til jordmor før neste uke. Har time til modningsakupunktur på onsdag, men det skal man vel ikke ta hvis barnet ikke ligger i hodeleie??
Nå ser jeg for meg keisersnitt, og alt jeg har sett for ang fødselen ser svart ut!! :/
Noen erfaringer??