Babyen har snudd seg, endelig! :D

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Må bare få ut litt glede! :)
Har prata med føden 2 ganger den siste halvannen uka pga jeg synes det er lite liv, men pga jeg kjenner liv i det hele tatt, og har fått litt respons når jeg spiser/drikker så har de ikke ville tatt meg inn til sjekk..
Så jeg har gått å vært skikkelig urolig for at noe skal ha vært galt..

Men i går når jeg la meg var det et helsikes rabalder inni der, hele magen hoppa rundt.. :p sa til sambo at jeg trodde at babyen må ha snudd seg inni der, for har ikke kjent noe så voldsomt til nå.. Å tror jeg hadde rett, for i dag har jeg kjent myyye liv, og kjennes ut som den holder på å sparke seg ut av og til :P

Så deilig å endelig kan slappe litt av :)

Man blir jo så stressa av mindre liv. Men babyens leie har mye å si. Herlig følelse da, når det er full fart. ❤️

Kjenner meg igjen her. Har egentlig vært mye rabalder helt siden uke 13 her, men den siste uka har det vært roligere, fortsatt mye liv, men sammenlignet med tidligere har det vært mindre, kjentes mer ut som storebror som var ganske rolig i magen. Men idag har det vært fullt sirkus-hele dagen. Lurer på om h*n har sovet i det hele tatt idag :p
Men det er så godt å kjenne, tror de liker å skremme mødrene sine, disse små :p

Sånn har det vært her også de 2 siste dagene. Reagerer ikke når jeg spiser eller noe. Godt å høre det er flere.

Samme her. Og da jeg fortalte sambo at jeg var litt bekymret var det rene turn forestillingen etterpå. ;) Liker å gi oss et puss innimellom skjønner jeg!

Så bra! Her merker jeg veldig at d kommer ann p hvordan han ligger hvor godt jeg kjenner liv og hvor mye magen hopper... Sparker han mye p innsiden blir d mer trykk og ikke så mye dult jeg merker godt :p men d begynner å bli litt trangere der inne nå så de finner vell snart en favoritt stilling :D

Back
Topp