Babyen har lagt seg med hodet Ned....

Dorothy_1

Gift med forumet
Vi var på kontroll tidligere I dag, Alt var bra og babyen har lagt seg med hodet ned....
Visste Ikkje at di gjorde det såpass tidlig....
Når gjorde di det hos dere... ?????[:D]

Min ligger også med hodet ned, men hodet er ikke festet. Vet ikke når de fleste legger seg med hodet ned jeg, håper noen andre på forumet vet [:D]

Okey, Vet Ikkje hvor lenge den har ligget med hodet ned, Det var første gangen I dag at hun kjente på det.... [:D]

Er vel ca 2 uker siden jordmor kjente at den lå med hodet ned.

Min hadde ikke lagt seg med hodet ned i uke 30, og da virket jordmor litt bekymret... Er fortsatt litt usikker på om babyen ligger med hodet ned nå.... Håper jordmor kan kjenne det på kontrollen i morgen

ORIGINAL: FrknFryd

Vi har jo termin samtidig, Dorothy. Og jordmora mi ble nesten litt bekymret da babyen min ikke hadde lagt seg med hode ned i ca. uke 30. Så tror ikke det er så ille[;)]

Okey, Da høres det ut som om han er I rute.... [:D]

de bør legge seg ned før uke 32, men siste frist er uke 36.. da blir man sendt på sykehuset for videre kontroll og oppfølging hvis de ikke har snudd seg.. noen ligger med hodet ned nesten hele tiden..

min hadde heller ikke lagt seg med hodet ned ved siste kontroll.. da var jeg i uke 33.... skal til JM på torsdag så får høre da... vet lissom ikke åssen det skal kjennes ut når de ligger med hodet ned..?

ORIGINAL: Miluna

min hadde heller ikke lagt seg med hodet ned ved siste kontroll.. da var jeg i uke 33.... skal til JM på torsdag så får høre da... vet lissom ikke åssen det skal kjennes ut når de ligger med hodet ned..?

Jeg merker det Ikkje på noen annen måte, Enn at sparkene er ganske langt oppe....
Hadde Ingen anelse om at han hadde lagt seg med hodet Ned...

Jeg var på kontroll den 2 mai og da trodde legen at han hadde lagdt seg med hode ned..Men hun var ikke helt sikker..Skal på kontroll igjen den 18 mai,så da kjenner hun det sikkert håper jeg..

Å idag har jeg kun 60 dager igjen til termin..Hurra hurra[:D][:D]

Snakket med jordmor ang dette nå på mandagen og hun vil ikke sjekke dette før det nærmer seg uke 36. Da var det mer grunn til å være bekymret. Babyen kan legge seg ned, men ombestemme seg. Forstår ikke hvorfor de bekymrere seg allerede ved uke 30 [8|]

ORIGINAL: Hege77

Snakket med jordmor ang dette nå på mandagen og hun vil ikke sjekke dette før det nærmer seg uke 36. Da var det mer grunn til å være bekymret. Babyen kan legge seg ned, men ombestemme seg. Forstår ikke hvorfor de bekymrere seg allerede ved uke 30 [8|]

Hun sah til meg at hodet til babyen var såpass tungt at det ble mest sannsynligvis liggende ned selv og resten av babyen sprellet og styrte... [:D]

Liggi med hodet ned så lenge jeg kan huske...jordmødre + lege har sagt det hver gang at han ligger med hodet ned...[:D]

min la seg ikke ned før rundt uke 34, så slapp av jenter, det er fortsatt håp[:)]

Jenta mi snudde seg i uke 29. Men hodet har enda ikke festa seg. Er nå langt ut i uke 34...

La seg ganske tidlig med hode ned hos meg..

Det står i den der Sandvik-boka på "uke til uke" at barnet kan begynne å legge seg med hodet ned i uke 31...

Åj, Ei vennine av meg fikk vite at babyen lå med hodet ned, Hodet var festet, OSV....
Men noen dager før fødselen var hun på ultralyd, Og da viste det seg at babyen lå I seteleie, Og at hun måtte ta Keisersnitt....
Tenkt og di Ikkje hadde oppdaget det før fødselen var godt I gang....
Litt skummelt at sånn kan skje Egentlig..

når jeg var til kontroll i uke 30 lå hun med hode ned,men jeg vet ikke om hun har ligget slik til nå.for sist når jeg var i uke 33(neste 34[:D])så lå hun  også med hode ned,nå såpass godt ned at hun ikke kom ti å snu seg fikk jeg beskjed om.

Back
Topp