Babyen hører..

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Når hører babyen? Sitter og ser på Idol og gleder meg til jeg kan begynne å spille nydelig musikk for babyen i magen. Men vet noen når babyen kan høre noe? :P

Rundt uke 18-20 et sted vel... Mener vartfall det var da jeg ikke fikk jobbe på den ene avdelingen på jobb fordi det bråket så fælt det.

Kom tilfeldigvis over svaret da jeg leste litt om andre trimester. Der sto det at babyen begynner å høre i uke 24, men at det ikke er noe i veien med å snakke til babyen før det :D

Var aktiv i musikkorps når eg var gravid med førstemann, og spelte konkurranse i 7.mnd. Etter at ho var fødd, fekk eg tak i opptak frå konkurransen og ho somna til det eine musikkstykket kvar einaste gong me spelte det :D

Var aktiv i musikkorps når eg var gravid med førstemann, og spelte konkurranse i 7.mnd. Etter at ho var fødd, fekk eg tak i opptak frå konkurransen og ho somna til det eine musikkstykket kvar einaste gong me spelte det :D
Så herlig! Må så absolutt teste det når jeg er lengre på vei. Må bare finne en sang jeg ikke blir lei av etter en uke :P

Back
Topp