Babyen flytter på seg.

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
fler som kjenner at babyen ligger på forskjellige steder til forskjellige tider?
Den kan ligge på venstre siden, plutselig kjenner jeg den på høyre siden, altså hvis jeg kjenner på magen :) kan ikke huske jeg merket noe til det sist svangerskap :angelic:

Ikke enda, men husker fra sist at jeg merket veldig godt både hvor og hvordan babyen lå. Fra uke 19-20 kanskje.:) foreløbig kjenner jeg mest når han styrer øverst i livmora. 16+2.:)

fler som kjenner at babyen ligger på forskjellige steder til forskjellige tider?
Den kan ligge på venstre siden, plutselig kjenner jeg den på høyre siden, altså hvis jeg kjenner på magen :) kan ikke huske jeg merket noe til det sist svangerskap :angelic:

Klarer du kjenne det?:woot: har kjent mest bevegelse på høyre side, men har ikke kjent noe de siste dagene så håper og antar den har flytta på seg i allefall :p

Klarer du kjenne det?:woot: har kjent mest bevegelse på høyre side, men har ikke kjent noe de siste dagene så håper og antar den har flytta på seg i allefall :p
Ja altså kjenner ikke når han flytter på seg, men kjenner at kulen plutselig er på den andre siden :)

Er er vel kanskje detxsmile9 flytter den på seg?
Har egentlig ikke tenkt over det, men hvis du kjenner en klump eller ball nedi magen så er det nok livmora du kjenner.:) den henger vel i ligamentbåndene som kan gjøre vondt når livmoren beveger seg inni magen. Babyen har jo fostervann rundt seg så den kan flyte rundt ganske fritt inni der.:D

Har egentlig ikke tenkt over det, men hvis du kjenner en klump eller ball nedi magen så er det nok livmora du kjenner.:) den henger vel i ligamentbåndene som kan gjøre vondt når livmoren beveger seg inni magen. Babyen har jo fostervann rundt seg så den kan flyte rundt ganske fritt inni der.:D
Da er det helt sikkert den xsmile9

Jeg føler ikke jeg klarer kjenne toppen av livmora en gang :p føler at magen over livmora står mer ut enn resten og kjenner et hardt område langs hele toppen som føles merkelig:shy:

Jeg bruker å kjenne en kul på høyre side, men hvis jeg trykker på den så glir den unna på en måte.

Back
Topp