Babydust til snuppene

twinanne

Forumet er livet
Dere for kose dere med dette:

klikk på bildet, greide ikke å legge det inn riktig

Dete her gikk ikke særlig bra, skulle ha den fordømte blinkieen inn på siden jeg, hvordan da?

Klikk på bildet greide ikke å legge det inn riktig

ORIGINAL: Ivara

Du er nå vel bare herlig twinanne! [:)]

Håper du koser deg med spiren(e) din(e). Kommer til å savne deg her inne, så jeg blir nok en liten snik på januarforumet ja.

Sign denne.

Jaaaa takk[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Du er nå vel bare herlig twinanne! [:)]

Håper du koser deg med spiren(e) din(e). Kommer til å savne deg her inne, så jeg blir nok en liten snik på januarforumet ja.

Takk for baby støvet[:D]

JAAAAAAAAAA TAAAAKK=))

Du er bare så skjønn=)) kom innom oss da,kommer til å savne deg..og du..husk å sende oss bilde av den digitale testen din da;) hihi;) så gøyt å se=))
åååååå...du er så god vennen=))[:)][:)][:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

JAAAAAAAAAA TAAAAKK=))

Du er bare så skjønn=)) kom innom oss da,kommer til å savne deg..og du..husk å sende oss bilde av den digitale testen din da;) hihi;) så gøyt å se=))

He.... den digitale ligger allerede ute under min siste testetråd, og i tråden ute på før svangerskapet og i agboken min,. det er bare å velge hvor di vil titte hen, snuppa[8D]

ORIGINAL: twinanne

JAAAAAAAAAA TAAAAKK=))

He.... den digitale ligger allerede ute under min siste testetråd, og i tråden ute på før svangerskapet og i agboken min,. det er bare å velge hvor di vil titte hen, snuppa[8D]

Såppas jah...da må jeg se den...hihi=))

Tusen takk for det vennen, siden du fikk æren av å starte babyboomen så er det bare for oss andre å slenge oss med (forhåpentligvis) etter hvert[:D][;)]

ORIGINAL: Sarah

Tusen takk for det vennen, siden du fikk æren av å starte babyboomen så er det bare for oss andre å slenge oss med (forhåpentligvis) etter hvert[:D][;)]

SIGN DENNE[:)][:)]
Selveste dronninga som startet baby-boomen...å gud for en ære TWINANNE[:)] 

ORIGINAL: Sarah

SIGN DENNE[:)][:)]
Selveste dronninga som startet baby-boomen...å gud for en ære TWINANNE[:)] 

Sign. [:)]

Tar gjerne imot massevis av babydust her[:D] Bare pøs på!
Blinkiene var kjempesøte, fungerte fint når eg klikket på de.
Håper du har startet en positiv trend nå for oss[:D]

Takk twinanne, dette trenger jeg kjempemye av akkurat nå[:)][:D][;)]

Back
Topp