Babydrømmer...

annafk

Gift med forumet
Maiblomstene 2016
Oktoberlykke 2019
fler enn meg med innholdsrike babydrømmer om dagen?

Jeg har drømt om aborter, 2 dager gammel pratende baby uten hjerne som skal bli haimat, og tvillinger på ultralyd som legen tok ut og viste meg i to pølsebrød...
Blir nesten skremt av meg selv, syns det er så drøyt! Venter på de koselige drømmene :)

Jupp! Masse rare drømmer! Har b.la drømt om abort og at ei kollega skulle ha liten. Hun fødte en stor flott fisk.... Blir nett litt skremt av alt som tydeligvis foregår i hodet mitto_O:D

Drømme verden er mystisk uten tvil :-D hadde en del mareritt for en ukes tid siden, men nå går det mer i.. ehm... den intime sorten :-D

Jøyje meg!

Drømmer lite for tida, men husker en drøm fra sist jeg var gravid. Drømte at mannen hadde kidnappet en fyr han ikke likte og drev med tortur på ham! I min bestemor sitt hus ute på landet.

Men kommer nok merkelige babydrømmer etterhvert. Hadde en om babyspark, helt tydelige føtter ut av magen min.

Jeg har drømt masse rart ja.. leste en plass om at en noen ganger kunne drømme om søte små valper,kattunger etc når en er gravid.. skikkelig søtt vettu - så har du meg som drømte om kattunger som jeg trodde var søte og så gikk en hel flokk røde katter(tusenvis) gikk til angrep på meg:wideyed:

Ingen tvil om at det er mye hjerneaktivitet hos fler av oss da, på den ene eller andre måten ;)

Her også, drømme alt mulig rart. Tenker over det når jeg står opp men blir glemt med en gang etterpå :(

Back
Topp