Babydrømmer..

M&ms

Forelsket i forumet
Heisann jenter! Jeg har den siste uken hatt flere drømmer om babyer og at min kjære er blitt babysyk (noe han ikke er, såvidt jeg vet). Jeg var babysyk i vell ett og et halvt år, men så roet det seg pga litt problemer i forholdet.. Var også gravid, men mistet. Noen som vet hvorfor jeg får sånne drømmer nå? Og jo mer jeg drømmer om det, jo mer babysyk blir jeg :confused:
Jeg har sanndrømt tideligere, noen som tror det evt er noe i det..?

Eg opplever at når eg først har drømt om noko, så tenkt på det eg har drømt, så drømmer eg ofte om det samme igjen. Me drømmer jo om ting me tenker på og da er det naturlig at det henger seg litt opp;)
Eg har ingen tru på å vera sanndrømt, men det kan sjølvsagt skje fordi om ikkje eg trur på det;)

Blir vel litt en sirkel ja, tenker du mye på det drømmer du om det igjen :) Spesielt hvis du begynner bli babysyk igjen er det jo ikke rart du drømmer om det :) Sanndrømt, det er jo bare en måte å finne ut av det på :P

Jeg drømte engang at ei veninne var 6 mnd på vei drømmen, måtte ringe henne dagen etterpå og fortelle, og da fortalte hun at hun hadde faktisk vært gravid, men mistet i uke 11 og hadde hun ikke gjort det hadde hun vært 6 mnd på vei når jeg drømte :O Sykt... Drømte også en annen gang at ei veninne var gravid, når jeg ringte fortalte var hun søren meg det men var fortsatt hemmelig :D så er jo mulig! hihi

Blir vel litt en sirkel ja, tenker du mye på det drømmer du om det igjen :) Spesielt hvis du begynner bli babysyk igjen er det jo ikke rart du drømmer om det :) Sanndrømt, det er jo bare en måte å finne ut av det på :p

Jeg drømte engang at ei veninne var 6 mnd på vei drømmen, måtte ringe henne dagen etterpå og fortelle, og da fortalte hun at hun hadde faktisk vært gravid, men mistet i uke 11 og hadde hun ikke gjort det hadde hun vært 6 mnd på vei når jeg drømte :O Sykt... Drømte også en annen gang at ei veninne var gravid, når jeg ringte fortalte var hun søren meg det men var fortsatt hemmelig :D så er jo mulig! hihi

Ja, sant det du skriver!
Så stilig da! :D
Er jo egentlig litt fasicnerende :)
Har som sagt sanndrømt før, men det var/er ingen kjekk situasjon :/
Drømte at datteren til bestevenninnen til min mor, falt på kjøret igjen når hun fikk seg type.. Har også hatt rett på beskrivelsen av typen :/

Såpass ja! Drømte du at du var gravid da eller? :)

Yupp :p Må bare presisere at graviditeten ikke var planlagt, så jeg hadde ingen mistanke overhodet. Men i drømmen var jeg gravid,og jeg var SÅ glad for det i drømmen. Så, når jeg våknet og "visste" (trodde) jeg ikke var gravid likevel, så hadde jeg rukket å få forhåpninger i drømmen. Så var driiiitskuffa og sur og lei meg. Men testet likevel for moro skyld, og fikk så hakeslepp av positiv test at jeg gikk å la meg igjen :p

Back
Topp