Svar på tråd

Er på DPO 5 eller 6, litt usikker. Puppene er fremdeles vonde, de er ikkje bare sånn litt ømme , men der er vonde. Det har de vert før , men de har ikkje vert så sprengt og vonde over så mange dager, itillegg til ekstremt mye greier som skjer med eggstokkene. Hmm kan dette vere ett tegn. Altså utifrå det eg har lest er det jo aaalt for tidlig, fordi spiren har egt ikkje festet seg enda. Men så er det jo det at kroppene er ulike så kan det ha festet seg veldig tidlig hos meg.

Har lest innpå forumet her om ei som hadde svagerskapskvalme så og si med en gang ho ble gravid. Det er jo også noe legene mener kommer etter uke 5 eller i uke 5, ikke i uke 3.. Hmmm spennende.

Eg tørr å håper litt at kanskje det gjekk denne gangen! No har eg jo gått 4 mnd ca på levaxin så i og met at stoffskiftet var normalt i utgangspunktet regner eg med at det har stabilisert seg innen nå. Og visst det var det siste som skulle til så jaa kanskje.

Eggløsningen kom tidlig denne mnd også så føler det er ett tegn på at kroppen funke. Spennende dager i møte. Tviler sterk på at eg klarer å holde meg med tidlig testing. Kommer 2 i posten snart så de blir gjerne tatt på dag DPO 13, det skal eg klare å holde meg til. Håper eg :D

:wav

Back
Topp