Hei, fikk bare lyst å legge inn en kommentar
Jeg skjønner godt frustrasjonen din siden dere har prøvd ett år uten å lykkes. Har selv vært der, og det er vondt og nedbrytende når man aldri får en positiv test. Jeg har også brukt Levaxin, og det er bra de har satt deg på dette tidlig for regulering
Det kan jo som du skriver øke sjansene dine. Jeg ble ikke satt på dette før det var gått 1,5 år til sammenligning.
Kan jeg spør hvorfor IVF er uaktuelt for dere? Det finnes jo andre ting man kan forsøke før IVF. Nå virker det som at syklusene dine er regelmessige, men det er likevel mange som prøver hormonpreparater for å booste eggløsningen (Pergotime eller Letrozol/Femar). Jeg brukte dette selv, men det var pga uregelmessige sykluser, men det er mange som bruker det fordi de har prøvd lenge uten å bli gravide. Ellers har man jo inseminasjon også, hvor et tynt rør føres opp i livmoren hvor de sprøyter inn sæden. Raskt og smertefritt inngrep etter det jeg forstår 
Ønsker deg masse lykke til med prøvingen. Det er utvilsomt en berg- og dalbane av følelser, og jeg kjenner meg veldig igjen i den uvirkelighetsfølelsen du beskriver. Stor styrkeklem.