Svar på tråd

Da var eggløsningen ferdig tidligere enn forventet, kanskje det betyr at kroppen har det bra og det funker denne gangen ? Det hadde vert helt fantastisk, men da blir det nov/des baby så på en måte er det ok om det ikkje går. Håper egentlig at den tankegangen kan hjelpe meg til å ikkje stresse over å bli gravid. Fordi eg lurer jo på om det er stress over ønske om å bli gravid så fort som mulig har gjort til at ingenting har skjedd? Hmm usikker , noen gynekologer mener jo at stress ikkje har noe å si, mens andre er uenige. Ka skal man høre på...

Legetimen min ble flyttet til neste uke for å sjekke om det er noe endringer i stoffskiftet. Har time 14 dager etter eggløsning så håper kanskje at de kan sjekke HCG i blodprøven også, kanskje eg kunne fått ett raskt svar på om det gjekk denne gangen.

Eggløsningstesten var positiv Torsdag og Fredag faktisk og i går hadde eg mensmurringer og stikkinger i høgre eggstokk, ka kan det bety ? Kan det ha vert festesmerter som noen mener de kjenner, mens leger mener at dette ikkje går ann å kjenne.. hehe .., eller var det eggløsningssmerter at egge slapp? Usikker, eg prøver virkelig å ikkje tenke denne mnd at kanskje det er mnd eg blir gravid. Men man klarer jo virkelig ikkje å legge tanken helt vekk når man har prøvd 1 år. Alle rundt meg veit at vi prøver, noen påstår til og med at vi er gravid, rykter altså..

Positive med å vere åpen er jo at du får greie på alle rundt deg som også har brukt 1 år eller 1,5 år på å bli gravid selv om alt så bra ut. Det gir enn jo håp. Mannen trur at det kjem til å ta lang tid før vi blir gravid siden det allerede har tatt så lang tid. Eg trur egentlig det samme, mens mamma er like håpefull kvar mnd på at dette er mnd det skjer. Hmmm vi får se. Eg har jo egentlig heldigvis ikkje hastverk i en alder av snart 25. Så det hjelper på :Heartred

Puppene er super ømme og brystvortene er rare, og det stikker i begge eggstokkene.

Håpefull:Heartred

Back
Topp