Babydrøm

Mammai2014

Flørter med forumet
Noen som vet hvor man får kjøpt dette bladet? Har vert på både Kiwi og spar, ingen av disse butikkene hadde det :-/

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Har ikke sett det noe steder! Men skal visst være veldig greit å bestille på sms

Jeg bestilte via sms. Men tviler på at det er så mye igjen ihyllene nå, oktober er sist det kom ut, og neste er ikke før midten av februar..

Hmm, kanskje derfor det ikke var å finne. Får bestille det i posten da :-)

Hmm får ikke til å bestille via sms.. Får melding om at de ikke finner opplysninger om adresse. Og linken jeg må følge for å fylle ut adresse funker ikke :-(

Hmm får ikke til å bestille via sms.. Får melding om at de ikke finner opplysninger om adresse. Og linken jeg må følge for å fylle ut adresse funker ikke :-(

Låne sambo sin tlf kanskje? :)

Evt send de en Mail til de med adresse og slikt :)

Jeg fikk heller ikke til å bestille på sms, var mye tull. Men du skal kunne bestille det på nettsiden deres også :)

Kjøpte mitt på kiwi jeg, også sett det på mega.

Hvordan blad er dette da? aldri hært om, men ikke vært så veldig bladintr de siste årene heller da.

Narvesen kjøpte jeg på. Evt send dem en mail. Jeg må si jeg ble ganske skuffet av bladet, da det sto mye av det samme i flere blad.. jeg kan godt selge mine om noen vil ha

Back
Topp