Babydan park-a-kid eller Mygate multigitter. Noen erfaringer?

Solblom

Glad i forumet
Noen med erfaring fra Babydan park-a-kid eller Mygate multigitter? Vi tenker først og fremst bruke den som lekegrind fordi vi har hund. Men det er jo fint å kunne bruke den som romdeler/peisbeskytter også!
- Er den stødig? Også når ungen evnt står å hopper/rister i den?
- Må veggfestene monteres i vegg eller kommer de med sugekopp etc. Det ser ut som at Mygate sine fester er uten skruer, vanskelig å se hvordan Babydan er montert.. Jeg vil helst ikke skru den fast i veggen og sitte igjen med mange hull.. Dessuten er det jo greit å kunne bruke den flere steder.
- Kan teppe vaskes?
- Er den sammenleggbar eller enkel å flytte fra rom til rom?
- Setter stålet riper/merker i gulvet?
- Er du generelt fornøyd med den?

Masse spørsmål...Har nå funnet en Babydan brukt på finn.no til kr. 400,- inkl teppe (uten veggfeste) og Mygate på Barnas hus til kr. 899,- inkl veggfeste (uten teppe). Så jeg bør nok bestemme meg ganske snart...

Vi har BabyDan grind foran peisen vår, og den funker veldig bra, og sitter som støpt.

Det er såpass små hull, og litt sparkel ordner det.
Det vil bli maaaange skader rundt omkring når dere får baby. ;)

Vi har BabyDan grind foran peisen vår, og den funker veldig bra, og sitter som støpt.

Det er såpass små hull, og litt sparkel ordner det.
Det vil bli maaaange skader rundt omkring når dere får baby. ;)
Hehe, med hund og 2 gutter på 8 og 14 år er ikke akkurat huset ripefritt, nei.

Vi har babydan grind/gitter som vi bruker som romdeler i stua, slik at frøkna ikke kommer til tv/forsterker og hundebur. Også har vi mygate grind fremfor kjøkkenet(bare en port). Også har vi en egen lekegrind til henne som jeg ikke vet merket på. Den er på hjul så kan enkelt flyttes rundt om i huset. Bruker den egentlig bare om det er slik at jeg MÅ gjøre noe i et annet rom og jeg er alene med henne

Back
Topp