Solblom
Glad i forumet
Noen med erfaring fra Babydan park-a-kid eller Mygate multigitter? Vi tenker først og fremst bruke den som lekegrind fordi vi har hund. Men det er jo fint å kunne bruke den som romdeler/peisbeskytter også!
- Er den stødig? Også når ungen evnt står å hopper/rister i den?
- Må veggfestene monteres i vegg eller kommer de med sugekopp etc. Det ser ut som at Mygate sine fester er uten skruer, vanskelig å se hvordan Babydan er montert.. Jeg vil helst ikke skru den fast i veggen og sitte igjen med mange hull.. Dessuten er det jo greit å kunne bruke den flere steder.
- Kan teppe vaskes?
- Er den sammenleggbar eller enkel å flytte fra rom til rom?
- Setter stålet riper/merker i gulvet?
- Er du generelt fornøyd med den?
Masse spørsmål...Har nå funnet en Babydan brukt på finn.no til kr. 400,- inkl teppe (uten veggfeste) og Mygate på Barnas hus til kr. 899,- inkl veggfeste (uten teppe). Så jeg bør nok bestemme meg ganske snart...
- Er den stødig? Også når ungen evnt står å hopper/rister i den?
- Må veggfestene monteres i vegg eller kommer de med sugekopp etc. Det ser ut som at Mygate sine fester er uten skruer, vanskelig å se hvordan Babydan er montert.. Jeg vil helst ikke skru den fast i veggen og sitte igjen med mange hull.. Dessuten er det jo greit å kunne bruke den flere steder.
- Kan teppe vaskes?
- Er den sammenleggbar eller enkel å flytte fra rom til rom?
- Setter stålet riper/merker i gulvet?
- Er du generelt fornøyd med den?
Masse spørsmål...Har nå funnet en Babydan brukt på finn.no til kr. 400,- inkl teppe (uten veggfeste) og Mygate på Barnas hus til kr. 899,- inkl veggfeste (uten teppe). Så jeg bør nok bestemme meg ganske snart...