Babyconverse i marsipan!

nuttis

Elsker forumet
Mekka litt,første gang altså...så ser det er mye jeg kunne gjort bedre.
Men marsipan sko ble det.Tenkte på ei dåpskake.Hva synes dere?

ER det mulig..??!??! De var jo knalltøffe...[:D] Hvordan får dere det til....blir så innmari imponert jeg

Litt utstyr så er mye gjort+ en mal[;)]
ORIGINAL: PlinkyPlonk

ER det mulig..??!??! De var jo knalltøffe...[:D] Hvordan får dere det til....blir så innmari imponert jeg

Jeg har jo en del verktøy soom sagt,men bruker en mal der jeg setter sammen de forskjellige delene[;)]Kutter delene i marsipan jeg har farget og setter de sammen.
ORIGINAL: catgun

kjempefine var de!!! de kan du trygt ha på kaka:) åååå, jeg vil også.. hvordan gjør du det?

Åh! Helledussen for noen søte marsipansko[:)]

Kjempeflink er du!

Takker da[:)],nå vet jeg jo hvordan det gjøres...så kan være litt mer nøye neste gang[;)]

Så stilig

ORIGINAL: *LiLLa*

hehehe,så fiiine[:D]

OMG! Hvordan er det mulig! Du er jo kjempeflink, får ikke  en gang til å lage roser i marsipan jeg, hvertfall ikke fine[&:] Hvordan kjevler du? Uten melis? Ser ingenting melis på dem hvertfall. Hvor har du kjøpt utstyret, jeg og vil lære det[8D]

Ja de er kjempesøte!! Sitter og drømmer meg vekk på festkaker.no nesten hver dag, er sååå mange flotte kaker der!!

ORIGINAL: Julie*Lucas

Så stilig

Jeg bruker ikke melis.Har underlaget fra tuppeware.Bruker litt delfia fett under så det ikke skal henge fast.Utstyr har jeg kjøpt på e bay og amrikanske nettsider for det meste da dollaren var lav,men litt her og der egentlig.Trenger ikke så mye utstyr til disse skoa.
ORIGINAL: Cillia

OMG! Hvordan er det mulig! Du er jo kjempeflink, får ikke  en gang til å lage roser i marsipan jeg, hvertfall ikke fine[&:] Hvordan kjevler du? Uten melis? Ser ingenting melis på dem hvertfall. Hvor har du kjøpt utstyret, jeg og vil lære det[8D]

Så kule![:D]

WOW[:D]

[:D]
ORIGINAL: to*gull!

Ja de er kjempesøte!! Sitter og drømmer meg vekk på festkaker.no nesten hver dag, er sååå mange flotte kaker der!!

[;)]

ORIGINAL: maryjoleen

aaah kjempesøte[:D][:D][:D][:D]

statselige!! vesle har sånne rosa som hu har på seg når vi er i byen å sånt. kjøpte i usa, såå søte:)

Blir nok bare til pynt disse[;)]
ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: maryjoleen

aaah kjempesøte[:D][:D][:D][:D]

statselige!! vesle har sånne rosa som hu har på seg når vi er i byen å sånt. kjøpte i usa, såå søte:)

Back
Topp