Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, jeg å synes prisen var helt enorm, spør du meg!
Til tross for at den skal holde i 20 år...
Den virker veldig lettvinn da, men den er jo veldig sikker
da virker det som, med tanke på el og graviditet osv...
Syntes du skal prøve litt til før du kjøper noe så dyrt! Sikkert et fint redskap for de som sliter, men du blir jo gravid nå så da er det bortkasta penger![;)]
Ingen spørsmål er for dumme... En babycomp er en fruktbarhetscomputer
som forteller deg når du har el, er gravid osv osv... Men prisen er ca 4000-
6000 kroner, men lang holdbarhet er det[:)]
Jeg kjøpte noe litt billigere... eggløsningstest ¨på apoteket. Funket som bare det[:D] PÅ første forsøk!! Med test altså. Viste seg at tiden da jeg trodde jeg hadde eggløsning var helt på jordet - så angrer ikke på de hundrelappene...
TAssen er jo på vei[:)]
Disse "compene" skal visst være 99% sikre!!![;)]
Så har du råd,har du lov...hi,hi!
I det hele tatt vil det jo være en super prevensjon etter dere har fått en tass og da, og til dere ønsker å planlegge en til!!![;)]
Jeg tenker på å kjøpe en sånn liten pearly eller ladycomp etter tullemor er kommet ut...
Prisen er jo bare ille sånn nå når en må betale det,men er jo et veldig stort pluss at den har en levetid på 20 år da!
Mener faktisk at de har en form for avbetaling på disse og,mener å ha hørt det...[8|]
Ladycompen er mer for dirkete prevensjon...
Mens Babycompen ved måling og du er gravid stiller inn termin bl.a!
Er jo ikke store prisforskjellen på de heller,tror jeg...
Du kan jo gå inn på nettsiden dems å ta en titt da![;)]
Aaah...Blir litt sånn kort tenkt på kveldstid![8|]
He,he...That's life...
Men tror faktisk den vil være utrolig bra!!!
Har prata litt med kællen her og sånn,og virker som han syntes det kan være et bra kjøp.
Blir jo så gæren og sånn når jeg får ekstra hormoner i kroppen,og det har han vanskelig med å takle...
hehehe[:)] Ja,de hormonene kan spille oss et puss[:)]
Ja, har litt lyst på en sånn babycomp... Leste også om ulike andre varer
på linkene hos pernille.info[:)]