Babycomp

sollise

Elsker forumet
Noen som har prøvd babycomp!?!
Fikk reklame om det i posten... Virka jo veldig fin da, men den kosta litt også[:)]

Det er en liten "kalkulator", kaller jeg det da..., som forteller deg
når du er mest fruktbar, er gravid osv... Men prisen var imellom
4000 og 6000 kroner, så dem er ganske så dyre...

Oi.. Det var dyrt ja.. Er det "forever" holdbarhet eller? Da kan det jo gå til en viss grad..

Ja, den kan brukes om igjen og om igjen ja...
Vet liksom ikke om det er så god ide å kjøpe en slik en,for
man kan kanskje bli enda mere fokusert på det..., men samtidig
hadde det vært meget greit med tanke på både el tester og graviditetstester
man kjøper liksom....[:)]

jaa.. Har sikkert brukt en tusenlapp, om ikke mer, gjennom livet.. Når man har vært usikker og slikt.. Måtte ta et par stykker når de var positive også, for å være sikker på at de faktisk VAR positive! (Har de faktisk enda, thats sick!!)

Hehe...ja, da jeg var gravid, så sparte jeg dem også[:)]
Litt rart med det... Men jeg mistet...
Men når det flytter en liten spire inn, så
skal jeg spare på den... Gjett om jeg gleder meg til det[;)]

Huffda.. så trist[:(] Bedre lykke neste gang iallefall! Godt å høre at det ikke bare er meg da, jeg trodde jeg var veldi rar[;)] Samboeren min synes jeg skal kaste de, det kommer ikke på tale[8D]

Tusen takk[:)] Ja, neste gang SKAL det gå bra.... Da skal jeg vise
barnet testen når dem blir store, hihi[:)]

Klems

hehe. Jeg har en syksyk plan om å lime en av dem inn i barnealbumet[;)] Jeg kommer nok til å gjøre det også[:D] Har fingrene krysset for deg[;)]

Det er bra, lindaen... Ja, det var lurt å lime den inn der. Kommer
til å bli en TYKK bok, tji hi[;)] Dersom man limer inn ALT... Den første tanna,
første plagget osv...hehe[:D]

Det gjør jo ingenting da! I min babybok står det knapt hva jeg heter å jeg har alltid vært så skuffet over det at jeg bantes på at jeg skulle lage en MYE bedre en til mitt barn! Å det skal jeg også[:D] Har skrevet sånn smått ned viktige datoer og følelsene da (første graviditetstesten, første spark, når vi fortalte det til folk, reaksjoner +++) på telefonen min for å føre de inn i babyboka når den blir kjøpt.. Men jeg tror jeg må leite lenge etter den som jeg ser for meg, for den må inneholde mye[8D]

Hehe[:)] Jeg kjøpte en kjempe fin en nå i VISITGAVE!!! Den var gul utenpå...
Lurt å skrive ned så du husker...

Ja, å det er jo så koselig! Både å lese og skrive! Tanta mi har vært kjempe flink med deres barn, store utfyllende bøker! Det er så koselig å lese gjennom dem[;)]

Det er like effektivt og mye billigere å kjøpe et vanlig termometer som du tar tempen med hver morgen før du står opp av sengen. Skriv opp temperaturen hver dag. Hvis du ser en liten temperaturøkning i mellom to mensener er det sannsynlig at du har eggløsning.
Forøvrig regnes eggløsningstester som mer sikkert enn temperaturmåling.

Back
Topp