babycomp / ladycomp

Mener Kathmor skulleselge sin..??

Jeg skal selge min KNAKANDE BILLIG! [:D][:D]

Har en Babycomp å selge jeg da, koster 6500 på www.pfc.no , jeg selger min for 2500! (kjøpte den for 3800) Den er kun brukt i 6 mnd, kun 4 sykluser. Men jeg kjøpte den på ebay, så har ikke kvittering, kun en garantilapp + i flyttingen har jeg mista lader og bruksanvisning. - derfor den selges så billig. Jeg kan ringe til pfc på mandag å høre, men ser på en engelsk side får man laderen for 300 kroner. Så OM du vil kjøpe ny måler (den den går i munnen) så tror jeg det koster noe rundt det samma [:D]

bare å lese mer på

www.pfc.no

ORIGINAL: KathMor

Jeg skal selge min KNAKANDE BILLIG! [:D][:D]

Har en Babycomp å selge jeg da, koster 6500 på www.pfc.no , jeg selger min for 2500! (kjøpte den for 3800) Den er kun brukt i 6 mnd, kun 4 sykluser. Men jeg kjøpte den på ebay, så har ikke kvittering, kun en garantilapp + i flyttingen har jeg mista lader og bruksanvisning. - derfor den selges så billig. Jeg kan ringe til pfc på mandag å høre, men ser på en engelsk side får man laderen for 300 kroner. Så OM du vil kjøpe ny måler (den den går i munnen) så tror jeg det koster noe rundt det samma [:D]

bare å lese mer på

www.pfc.no
tjaaaaa...jeg veit ikke helt. [8D]

Kan garantere deg at om du vil ha den, så finner du den ikke billigere noe sted [;)] Men er et dyrt prevansjonsmiddel, men du har det "for alltid".. Dyrt, er redd for det!

Legger den ut på finn.no på mandag (som sagt må jeg ringe til pfc å høre om delere) , og tipper den går ganske fort [8D][;)]

Bruker samme som kathmor og kan anbefale den[:)][:)]

ORIGINAL: Karsol

Av ren nysgerrighet - brukte dere den for kjønn og,altså stemte det hva babycomp sa?? [:D] Vi fikk aldri aldri brukt den[8D]

jeg vil nok kanskje kjøpe den..
må se om jeg kan ønske meg den til førbursdagspressang[:-]

ingen prevensjonstyper som funker bra, så om ikke reinbue skal ha den, kan jeg svare innen søndag[:)]

ORIGINAL: *Emma08*

jeg vil nok kanskje kjøpe den..
må se om jeg kan ønske meg den til førbursdagspressang[:-]

ingen prevensjonstyper som funker bra, så om ikke reinbue skal ha den, kan jeg svare innen søndag[:)]

Trooooor ikke Reinbue ville ha.. Lagt den på finn i kveld, men skal si i fra til deg om noen er intressert! Du er seff først i køen [8D][;)]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Karsol

Av ren nysgerrighet - brukte dere den for kjønn og,altså stemte det hva babycomp sa?? [:D] Vi fikk aldri aldri brukt den[8D]

Nei vi sleit med å bli gravide så vi investerte i ein comp for å finne ut kor tid det rette tidspunktet var (korleis syklusen var). Og det var vel den som sa at eg var gravid med Andreas. Med nr 2 måtte eg vente til mensen dukka opp før eg kunne bruke den igjen (det er ulempen - venter enda med å bruke den etter nr 2) og vart gravid med ein gong igjen[;)]

Den viste ikkje ka skjønn det ville bli, den viste begge deler så eg fleipa med sambo og sa det blir TVILLINGER[:D][:D]

Back
Topp