Babycaller, trenger hjelp

mammaM88

Glad i forumet
Ja jenter, da kaster jeg meg ut i babycalljungelen...

Har hørt at Doro og Topcom kom best ut i test på tv 2 hjelper deg, MEN de har også høyest stråling[&:] 

Supernova derimot er uten stråling, men her er det ikke vuggesanger å annet fancy[:@] (skal ikke ha med kamera)

What to do, what to do??? Hjelp taes imot med takk[:D]

trenger hjelp jeg også, så dytter litt for deg[;)]

Jeg har en avent babycaller.. Har ikke lest noen tester om den, men er veldig fornøyd. Det er 5 forskjellige sanger, lys, og walki talki funksjon (eller hva jeg skal kalle det), temperatur måler, og den har fanget inn de minste lyder (du kan også stille inn sensitiviteten). Alt kan styres fra fjernkontrollen, og den skal være 100 % sikker når det gjelder forstyrrelser fra andre enheter.. Koster ca 1500,- (jeg var heldig og fikk den på tilbud).. 

Jeg har kjøpt Doro og er superfornøyd med den. Den er så følsom at den registrerer at ho puster fra over en meters avstand [8D]. Så da tror jeg ikke ho tar mer skade av den strålinga enn at jeg har mobiltelefonen min liggende på bordet når hun ligger på fanget mitt altså. Kosta under tusenlappen på Expert. Kan også se temperaturen hele tiden på barnerommet, og det er kjempepraktisk for meg.

Alle jeg har spurt har bedt meg styre unna Topcom.

Sniker litt jeg[:D]
Har Philips avent scd510, er superfornøyd med den altså!
Har ikke masse fancy funksjoner (ikke temp, musikk osv, bare lys), men jeg vil heller ikke ha det på babycallen[:)] koster rundt 1000lappen, er verdt hver krone!
Viktigst for oss er at den tar inn bra, unngår støy fra andre enheter, hendig størrelse, og sist men ikke minst: at BEGGE enhetene kan gå på batteri!!! God forbindelse er det og.

kjøpte en på biltema og den funker

ORIGINAL: Trico

Jeg har en avent babycaller.. Har ikke lest noen tester om den, men er veldig fornøyd. Det er 5 forskjellige sanger, lys, og walki talki funksjon (eller hva jeg skal kalle det), temperatur måler, og den har fanget inn de minste lyder (du kan også stille inn sensitiviteten). Alt kan styres fra fjernkontrollen, og den skal være 100 % sikker når det gjelder forstyrrelser fra andre enheter.. Koster ca 1500,- (jeg var heldig og fikk den på tilbud).. 

Jeg har samme som jeg fikk til 1295,- på tilbud på Babyshop i desember.

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg har kjøpt Doro og er superfornøyd med den. Den er så følsom at den registrerer at ho puster fra over en meters avstand [8D]. Så da tror jeg ikke ho tar mer skade av den strålinga enn at jeg har mobiltelefonen min liggende på bordet når hun ligger på fanget mitt altså. Kosta under tusenlappen på Expert. Kan også se temperaturen hele tiden på barnerommet, og det er kjempepraktisk for meg.

Hvorfor? mye stråling, eller er den bare dårlig?

Torpcom og Doro hadde like mye stråling som hvis du la en mobil vedsidna babyen ble jeg fortalt! Men det er jo fryktelig rart det er lov å selge de da[8|]!!

Jeg har den også og kan bare sier det samme, er veldig fornøyd med avent!!!!

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg har den samme og er også fornøyd..syns kanskje babyenheten er litt stor hvis jeg skal ha den uti vogna men går jo greit [:)]

Jeg har avent philips. Den er super!

Denne har vi også! KJEMPE fornøyd [:D][:D] Vi fikk den ikke på tilbud.. [:@] hihi

jo jeg sjekket vettu, den doroen jeg har er trådløs og går på batteri, begge delene....

Artig å se hva valget ditt blir

Merethe

Vi har denne fra Doro, har lys, musikk, temp, talefunksjon etc. Meget fornøyd med denne. Har den plassert i vinduskarmen ca 2 m unna ungen

ORIGINAL: Missy 88

Nå fikk jeg tak i en brukt ca 1 år gammel til 600,- Det er vel en grei deal?? Supernova

Vi har også denne og er superfornøyd[:)] Jupp, du har gjort en god deal. Den kosta 1400 når vi kjøpte den for 1 1/2 år sia!

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

Nå fikk jeg tak i en brukt ca 1 år gammel til 600,- Det er vel en grei deal?? Supernova

Vi har også denne og er superfornøyd[:)] Jupp, du har gjort en god deal. Den kosta 1400 når vi kjøpte den for 1 1/2 år sia!

Så bra[:D] Da reiser jeg å henter den senere i dag[:D]

ORIGINAL: Amy09

Vi har denne fra Doro, har lys, musikk, temp, talefunksjon etc. Meget fornøyd med denne. Har den plassert i vinduskarmen ca 2 m unna ungen

Vi har også denne, og er kjempefornøyd! Kjøpte på Multicom til 699 tror jeg det var.. Billigere der enn mange andre plasser...

Vi har også denne og er kjempe fornøyde [:D]

Back
Topp