Babycaller- med eller uten kamera?

Vi har neonate sin med kamera og er kjempe fornøyd:happy: har kjøpt en ekstra enhet så nå har vi 2 kamera. Synes det er betryggende med kamera for da kan man se hvordan ungen ligger osv.
 
Vi har neonate sin med kamera og er kjempe fornøyd:happy: har kjøpt en ekstra enhet så nå har vi 2 kamera. Synes det er betryggende med kamera for da kan man se hvordan ungen ligger osv.

Bruker dere begge kameraene samtidig? Får dere opp begge bildene på foreldreenheten?
 
Vi har med kamera, og bruker den som oftest på øko-modus som sparer strøm. Da skrur videoen seg på ved lyd eller bevegelse. Det er veldig praktisk til storebror som nå er 1,5 år. Han snakker en del i søvne, så det er greit å sjekke om han faktisk er våken før vi går inn så vi ikke vekker han om han sover. Den vi har kan man ikke koble flere enheter på, så det blir kanskje en uten kamera til lillesøster, også bruker vi den med kamera til henne når hun blir eldre. Vet jo uansett at jeg flyr frem og tilbake for det minste når de er så små :)
 
Jeg hadde uten kamera med førstemann og kommer til å bruke den samme nå. Var meget fornøyd med den :happy:
 
Har hatt med kamera i senga. Ungene mine har alltid kvilt ute i vogn så då har eg hatt med lyd. Sku eg ha valgt ein av dei hadde eg valgt med lyd.
 
Finnes det noen typer der man kan ha flere enheter med feks kamera i senga og kun lyd i vogna?
 
Vi kjøper med kamera denne gangen, hadde uten kamera sist
 
Back
Topp