Babycall

ronja87

Forelsket i forumet
Vi bor i en tre-roms leilighet...babyen skal ligge på det soverommet som er lengst unna stua vår, så jeg vil veldig gjerne ha en babycell....

Vi har en etter sønnen vår, men vi finner ikke mottakeren[:@]

Noen som har noe å anbefale? Vil ikke ha en sånn kjempe dårlig en, men trenger vel heller ikke noe overvåkningssystem...

Kom gjerne med forslag=)

Har ingen forslag! Trenger også råd hehe[:)] Vi trenger ikke med engang, vi bor i en liten leilighet. Men tror det kan være greit å ha til sommeren når vi skal bort!
Har hørt mye skryt om super nova...(?)

av de jeg har prøvd er det ingen tvil at vi skal investere i super novaen.

Supernova skal visst være grei de..men det er visst alltid noe å klage på...noen klager på at den må ligge helt inntil babyen for at den skal overføre signalene, og når den nesten er tom for batteri så piper den så babyen våkner...det er det negative jeg har lest om den fram til nå..ellers så er mange kjempe fornøyde og de har holdt i opp til 3år

Bare tenkte på det her om dagen - jeg får sanne tilbud på ellos hele tiden. 50% - 40% osv. De selger jo babycall, blir jo brått mye billigere.
Selger Philips avent, flere typer.

Vi har en philips avent - en billig type, og det funker helt fint her iallefall [:D]

Sniker litt... [8D]

Hvis man ikke trenger en veldig fancy babycall, så kan jeg anbefale den fra Ikea [:)] Koster under 400 kr og vi har ikke hatt noen problemer med den [:D]

Lister meg ut igjen... [;)]

Fikk beskjed fra min svigerinne at vi måtte kjøpe Super nova, den nye utgaven. De har kjøpt den på nytt etter å ha mistet den første i en bøtte med vann. Vi betalte 999 kr på reflex

ORIGINAL: Chisme

ORIGINAL: Antoinette

Fikk beskjed fra min svigerinne at vi måtte kjøpe Super nova, den nye utgaven. De har kjøpt den på nytt etter å ha mistet den første i en bøtte med vann. Vi betalte 999 kr på reflex

d var tilbud de hadde her i jan/feb et sted... koster vel 1399 på reflex for den nå...

i molde koster den 999 til i morgen......må se om jeg får skrapt sammen en lapp..

Back
Topp