Babycall..

Linka

Gift med forumet
Er det mange som har det og bruker det ???
Vi kjøpte akkurat ny for den vi hadde var ødelagt.
En slik har vi nå :

Skikkelig fornøyd. Behagelig lydnivå og base til begge.
Den forrige skvatt vi himmelhøyt av.
Klem

Da er det jo greit. Vi må ha en bra en når vi flytter for da har vi soverommene i andre etasje. Litt greit å høre minstemann da ja.
Klem

Vi har ja...bruker den hver kveld.. Vi har soverommene i 2.etasje..
På dagen sover hun på altanen i vognen..har altandøren på gløtt da..
Blir nok grei og ha i sommer hvis vi sitter litt ute på altanen etter hun har lagt seg[:)]

En ekstra trygghet.. Er jo oppe og ser til henne fordi noen ganger pr.kveld[:D] 

Vi bruker babycallen en del..
Når vi sitter ute og om natten..

Denne har vi:

Veldig fornøyd med den[:D][:D] 

Vi har og denne men bruker den ikke nå.
Bor på 60 så stua og soveromme er vegg i vegg.
Men blir nok i bruk i det nye huset [:D]

ORIGINAL: Linka

Er det mange som har det og bruker det ???
Vi kjøpte akkurat ny for den vi hadde var ødelagt.
En slik har vi nå :

Skikkelig fornøyd. Behagelig lydnivå og base til begge.
Den forrige skvatt vi himmelhøyt av.
Klem

Har samme som deg-overlever ikke uten jeg!!Er det kjøpet jeg har gjort som har vært mest nyttig her i huset!!

Bruker den hver gang han sover jeg.Enten sover han i vogna ute,eller så sover han inne i senga mi.Er han innesovende er jeg ofte ute og klipper plen,stusser hekk o.l.Sover han ute gjør jeg unna det meste av husarbeid.Er fantastisk den babysitteren slik at jeg slipper å ha dørene åpne eller løpe å sjekke KONSTANT om han har det bra[:)]

Her i huset blir den også brukt daglig!!
Enten sover han i vogna ute, og da legger jeg den nedi..
om kvelden legger han seg i senga si i etasjen under stua, så da blir den brukt
helt til vi legger oss! Hadde ALDRI klart meg uten!!!

Denne har vi!![:D][:D][:D]
Kjempegrei!! Enten så kan vi bruke "babyenheten" hos JR - (den har ledning og må plugges i en stikk-kontakt) eller så kan vi ta en av de bærbare og legge hos han - de kan programmeres til å fungere som babyenhet.

Nest best i test på tv2hjelperdeg - men den som var med i testen hadde bare 1 foreldreenhet og det som trakk ned fra å være best var jo at babyenheten ikke gikk på batteri[;)]

Vi er veldig fornøyde med den, og den har heldigvis LANG rekkevidde -så det går greit i mamma og pappa's store hus - og på hele tomta her..

Vi har ikke, men har store planer om å kjøpe snart!!
Er jo veldig geit å ha til sommeren!! [:D]

Har samme som deg, Linka, og er veldig fornøyd med den. Den er i bruk hver natt, for soverommet til lillefrøkna er litt langt unna vårt. Stoler ikke på at jeg våkner av henne uten...

Back
Topp