Babycall

Istausa

Glad i forumet
Skal kjøpe meg babycall, men har ingen erfaring i det hele tatt på dette området!

Noen som vet? Hva er best i test/ Anbefales på markedet, og hva fungerer egentlig?

Setter pris på litt tips. [:)]

Jeg har Topcom sin, som var best i test hos TV2 hjelper deg, men er ikke fornøgd med den. Skurrer mye, og målades ofte.

Dette lurer jeg på også   *dyttdytt*

Vi har Super Nova og er fornøyd med den[:)]

Vi har SuperNova. Den er veldig god, og den bruker en frekvens som (ifølge dem selv) er testet for å bruke i nærheten av barn. Det betyr at man ikke har kilometervis med rekkevidde, men det trenger man jo sjelden. Det eneste dumme med den, er at babyenheten piper når den er tom for batteri.

Merkelige greier altså! [:)]
Har ei venninne som har Topcom sin, og hun er sååå fornøyd..
Bare at jeg måtte få den nye som har trådløs monitor også...

ellers har jeg hørt mye negativt om Supernova sin, og den er jo i tillegg veldig dyr..
Der hvor jeg bor er det mange som har Supernova, og jeg har altså ikke hørt ett positivt ord om den.
De sier den slår inn på alt.. Og det er jo litt irriterende da...

Vi har ikke hatt noe problemer med at det slår inn ting på supernovaen, og vi har brukt den i drøye 6 år nå. [:)]

Har Topcom sin, men er ikke fornøyd... Dersom småen våkner, så bare 'klikker' den... Lager klikkelyder leeenge, før den plutselig sender normalt, og da ligger han å hyler.... Så jeg stoler ikke på den, og løper som regel ut når den klikker, men er jo ikke lett å høre det dersom feks tv'en er på eller no sånt...

Skal låne søster sin supernova... Ikke den nyeste, men den forrige versjonen.. Hun har brukt den til begge barna sine og har vært kjempefornøyd...

ORIGINAL: LeneChr

Sign[;)]

Har en philips som kostet rundt 4-500 kr for 2 år siden. Den billigste jeg fant som kunne bruke batterier på begge enheter. ps DET er veldig viktig hvis du skal bruke den når babyen sover ute!

Kjempefornøyd med denne! Rekker bare 150 meter og kun to kanaler. Men jeg går ikke lenger unna enn 150 meter og et par ganger har naboens slått inn. Men aldri opplevd at den ikke har funket!

Og så tåler den å gå i gulvet MANGE ganger[:D]

jeg har en fra clas ohlsson. og den fungerer veldig fint....

ORIGINAL: mamma_86

jeg har en fra clas ohlsson. og den fungerer veldig fint....

er det philips? gul og hvit? jeg kjøpte min der...

husker ikke hva den heter og den står hos mamma nå... men den var hvit, gul "antenne" og blå i høytalerene...

ORIGINAL: LeneChr

Samme her [:D] Veldig greit at begge er trådløse enheter!

Vi har hatt flere forskjellige vi. Og vår erfaring har ikke mest med selve
babycallen og gjøre, men med omgivelsene!![:)] Vi har bodd en plass der
det var trådløst nett og mange hus i nærheten og mange støykilder, og
da funket hverken babynova eller toppcall, eller siemens sin. Men så
flyttet vi på landet, og der funket alle...[;)]

Men anbefaler å kjøpe en som har innebygd lader, så du slipper og
bytte batteri.. Bråker den eller funker dårlig, så bytter du og får en ny.
Vi gjorde det 4ganger[:)]

Lykke til

Anbefaller med kamera. Den har vi hatt veldig glede av. Tulla sover så godt så når vi vil se henne slipper vi gå inn forstyrre henne.

Super Nova, ville ikke hatt noen annen[:D]
Vi ble uten den en periode og kjøpte en billig doro babycall og det er den største dritt jeg har vært borti[:'(]
Vi har aldri tatt inn andre på SN, og den sier ifra når den må lades, helt super spør du meg[;)]

Her skal vi kjøpe supernova.. Uten tvil! Jobber i barnehage og har utrolig gode erfaringer med den... Og vi har prøvd maaaaaange der før.. Har phillips til min største og det er det største sølet jeg har vært borti noen gang!!

ORIGINAL: Karla

super nova har vi, den er dyr men man får også hva en betaler for! vi er fornøyde!

Hvor mye ga du for din super nova? vet du om det er noen internet steder som selger super nova?

Back
Topp