Babycall

Lilly85

Gift med forumet
Hva bør jeg se etter i en babycall.[:D] jeg har sett på mange nå men får ikke bestemt men[&:][;)]
Håper på mange tilbakemeld[;)]

[&:]Oki. men er ikke den veldig dyr. har ikke allverdens med penger[;)]

Ja det er mulig. hva ga du for din??[;)]

Oki. takk for svar
Er det noen andre med noen andre erfaringer her. har sett på phillips sin, avent sin, topcom og baby nova. noen andre. det er snart så jeg går å kjøper en. er litt ubesluttsom noen ganger[:D][;)]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Lilly85

[&:]Oki. men er ikke den veldig dyr. har ikke allverdens med penger[;)]

Ja, men den er absolutt verdt det. Kan sikkert få tak i en billigere brukt en..

Hvor mye ga du for din nova?
Hvem av novaene er det du har[:D]

Jeg har top com sin testvinner fra to år tilbake, og anbefaler ikke den. Her er det jeg synes er viktige kriterier i en babycall:
  • mange kanaler (for å slippe støy fra andre sendere i området er det viktig)
  • batteri- og kontakt både på sender og mottaker. Grunnen er at det er greit å ha batteri når man for eksempel skal ha vogna ute hvor det ikke er strøm tilgjengelig, at man skal kunne gå med mottakeren i lommen om man skal ut i hagen og holde på når barnet sover inne, etc. Strømtilførsel (kontakt) er kjekt for å lade batteriene, og å bruke når batteriene er tomme (plutselig står man der uten ekstra batterier og da er det greit å kunne "plugge inn")
  • Brukervennlig - skjønner man ikke hvordan den brukes (hvordan endre kanaler, hvordan justere følsomhet, etc) så er den ikke vedt noe
  • Lite stråling (av hensyn til barnet selvsagt)

Top Com sin modell som kom etter den jeg har har også batteri på sender-delen (det er det jeg har savnet på den vi har), så jeg ville nok kjøpt den

[:D]Takk og takk.[:D][;)]
Det var nyttigw tips. men topcom sin ambefaler du altså ikke eller var det jeg som forsto feil

jeg har topcom og den er helt grei..
hadde jeg hatt mer penger hadde jeg kjøpt supernova - men til den prisen så duger topcom..
tror faktisk den er billigere på komplett.no også.. bare søk etter topcom så kommer den opp...

Super Nova sin er bra. Aldri noe tull, tar ikke inn andre..

Best there is[:D][:D]
Den har to trådløse deler, supert når babyen ligger i vogna o.l.

Jeg vurderer super nova. det er bare det at jeg syntes den er dyr[:D]

ORIGINAL: Mammantjulie

Super Nova sin er bra. Aldri noe tull, tar ikke inn andre..

Best there is[:D][:D]
Den har to trådløse deler, supert når babyen ligger i vogna o.l.

sign!

Babycallen Doro BM35 kom på andre plass i testen til TV2 hjelper deg for ett par år siden... så den burde jo være bra.. [:)]

Vi har topcom, og er ikke fornøyde i det hele tatt. [:'(]
Låner en av min mor nå som er 16 år gammel og den er myye bedre enn topcomen!

Back
Topp