Babycall

L-40537283

Andre møte med forumet
Hei!

Vi er litt trege med å kjøpe babycall, men nå tenker vi at det er på tide. Er det noen her som har noen anbefalinger/noen de f.eks ikke likte? :)
 
Hei!

Vi er litt trege med å kjøpe babycall, men nå tenker vi at det er på tide. Er det noen her som har noen anbefalinger/noen de f.eks ikke likte? :)
Vi gikk også for neonate n65. Brukt i 9 uker, suveren rekkevidde, kjekt med temperaturmåler på baby-delen.

Ulempe: ikke kamera, ikke appstyring.

Fordel: ikke kamera - vi hadde sittet og kikket på henne til tross for at hun er stille. Talkback-funksjon. Enkelt å kommunisere med den andre forelderen når man styrer med den lille.
 
Vi var også litt trege og fikk for ett par dager til min store overraskelse neonate 5800 :) egentlig tenkte jeg å bestille 6500, men ammetåke tok meg og jeg bestilte feil. Uansett - den er rimelig, har samme rekkevidde som de andre neonate(6500 og n65), samme mAh batteri, har temp.måler. Jeg føler ikke det er behov for talkback funksjon for vårt ikke mega stort hus, litt negativt at man kan ikke ha flere babyenheter på, men vi kommer ikke til å ha flere barn på flere år. Ser litt mer gammeldags ut også da, men tror vi beholder den..
 
Har bestilt Lionelo babyline smart, var litt treig ute vi også, så venter fortsatt på denne i posten, er veldig spent, den har kamera, app-styrt, nattmodus, talkback og kunne visst spille av sanger, så er veldig spent på hvordan den er når den kommer :D
 
Back
Topp