Babycall

Husker ikke helt merket på vårt, da vi har det fra nr 1. Men det er med kamera og temperaturmåler til rom, samt at man også kan snakke igjennom til baby. Veldig fornøyd med den og synes det har vært veldig praktisk med kamera igjennom noen av babys faser. Den er også koblet opp uavhengig av wifi forresten, slik at det ikke går ann å hacke seg inn (ja, faktisk hørt om de som har opplevd det)
 
Vi har Neonate B-6900D fra forrige baby, og var veldig fornøyd med den. Jeg ønsket ikke å ha kamera fordi jeg ville brukt så mye tid på å kikke på baby for å se om han pusta eller ikke (hadde mye katastrofetanker den gangen)o_O Jeg tror det er veldig forskjellig fra person til person hva de trives med!
 
Vi har en fra Neonate, litt usikker på hvem av dem. Mener det er 6500D, Veldig fornøyd med dem egentlig, og er glad vi ikke rakk å selge dem videre. God batterikapasitet, god lyd og rekkevidde. Har også noe kameragreier med lyd til soverommet, men det er ikke egentlig noe babycall. Jeg har en datanerd til mann så han har en eller annen fancy løsning der (som går internt og ikke over wi-fi eller noe sånt).
 
Har neonate til bruk i vogna. De er veldig fine, fant ingen andre med oppladbar babyunit. Har hatt uten kamera før, da varer batteriet lenger. Men personlig synes jeg det er fint med kamera i starten.
Inne har vi en dema, den fungerer helt fint, men er avhengig av ledning i babyunit. Har hørt at kundeservicen er ikke-eksisterende. På grunn av vegger osv når den jo ikke 800m.
Skulle jeg kjøpt ny ville heller gått for en som man kan koble til telefon over nett. Det hadde vært fint å kunne dratt til naboen etter at ungene hadde lagt seg ☺️
 
Last edited:
Vi har Neonate som er enkel å bruke i vogn og ta med seg overalt. I tillegg har vi Owlet kamera som er montert over senga, den trenger wifi og strøm, og man ser på kameraet via app. Skulle jeg hatt 1 så ville jeg gått for Neonate, men veldig behagelig å kunne titte inn på kamera også så vi har vært veldig fornøyd med kombinasjonen av begge. Men Owlet har begrenset bruk da den trenger wifi og strøm.
 
Husker ikke helt merket på vårt, da vi har det fra nr 1. Men det er med kamera og temperaturmåler til rom, samt at man også kan snakke igjennom til baby. Veldig fornøyd med den og synes det har vært veldig praktisk med kamera igjennom noen av babys faser. Den er også koblet opp uavhengig av wifi forresten, slik at det ikke går ann å hacke seg inn (ja, faktisk hørt om de som har opplevd det)
Høres ut som det vi har, motorola. Jeg er veldig fornøyd med det! Anbefaler!
 
Noen som har erfaring eller hørt noe om Tule 3085 baby monitor? Ser den er på tilbud på barnas hus nå. Holder en knapp på Neonate med kamera foreløpig, men det er jo en del negative review på den og..
 
Noen som har tips til en rimelig babycall med oppladbar babyenhet?
Vi tror vi har landet på en løsning ang. soverommet, men den er ikke trådløs. Så kunne tenkt meg en til å bruke i vogna og på reise :)
 
Vi kjøpte Neonate BC-8000DV (med kamera) og jeg er veldig fornøyd. Spesielt nyttig ble den da barna begynte å klatre osv i sengen - kunne følge med på en diskrét måte :joyful:
 
Noen som har tips til en rimelig babycall med oppladbar babyenhet?
Vi tror vi har landet på en løsning ang. soverommet, men den er ikke trådløs. Så kunne tenkt meg en til å bruke i vogna og på reise :)
Det kan jo hende noen selger brukt som du kan få kjøpt for en rimelig penge, hvis du ikke finner en ny til en bra pris? :D
 
Det kan jo hende noen selger brukt som du kan få kjøpt for en rimelig penge, hvis du ikke finner en ny til en bra pris? :D
Jaja, om det er brukt har ingen betydning :) Synes bare det står så lite info om babydelen er trådløs. Så er åpen for konkrete tips, for jeg har gått meg vill i jungelen:laughing002
 
Jaja, om det er brukt har ingen betydning :) Synes bare det står så lite info om babydelen er trådløs. Så er åpen for konkrete tips, for jeg har gått meg vill i jungelen:laughing002
Lette som en gal før 22-ungen, og da fant jeg bare de fra neonate..
 
Back
Topp