J-40552448
Andre møte med forumet
Hva slags babycall har du kjøpt? Med kamera? Uten? Jeg er rådvill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som det vi har, motorola. Jeg er veldig fornøyd med det! Anbefaler!Husker ikke helt merket på vårt, da vi har det fra nr 1. Men det er med kamera og temperaturmåler til rom, samt at man også kan snakke igjennom til baby. Veldig fornøyd med den og synes det har vært veldig praktisk med kamera igjennom noen av babys faser. Den er også koblet opp uavhengig av wifi forresten, slik at det ikke går ann å hacke seg inn (ja, faktisk hørt om de som har opplevd det)
Det kan jo hende noen selger brukt som du kan få kjøpt for en rimelig penge, hvis du ikke finner en ny til en bra pris?Noen som har tips til en rimelig babycall med oppladbar babyenhet?
Vi tror vi har landet på en løsning ang. soverommet, men den er ikke trådløs. Så kunne tenkt meg en til å bruke i vogna og på reise
Jaja, om det er brukt har ingen betydning Synes bare det står så lite info om babydelen er trådløs. Så er åpen for konkrete tips, for jeg har gått meg vill i jungelenDet kan jo hende noen selger brukt som du kan få kjøpt for en rimelig penge, hvis du ikke finner en ny til en bra pris?
Lette som en gal før 22-ungen, og da fant jeg bare de fra neonate..Jaja, om det er brukt har ingen betydning Synes bare det står så lite info om babydelen er trådløs. Så er åpen for konkrete tips, for jeg har gått meg vill i jungelen