Babycall

Vi har Babycall fra neonate - virker godt selv etter 5 år… kan også kople på flere enheter til samme parent unit. Vi har den med talk back-funksjon - gull når ungene er litt større dersom soverom er litt borte fra stue eller en har soverom i ulike etasjer. Har ikke kamera og har ikke savna det heller.

Vi har ikke hatt kamera og ønsker det heller ikke. Jeg så min svigerinne satt å så på det kameraet hele tiden mens barna sov, da tenkte jeg at slik vil jeg ikke bli. Det ble så ille at hun ikke klarte å være med i samtaler og for hver lille lyd måtte hun ta en ekstra titt. Jeg kunne sikkert klart å legge det fra meg, men jeg tror absolutt det er vanskeligere når man har muligheten.

Vi har også vært veldig fornøyd med Neonate :) Den vi kjøpte til førstemann i 2020 lever fortsatt, dog med litt dårligere batterikapsitet.

Vi har også en sånn fra neonate. Kjøpt til andremann. Med førstemann hadde vi ikke babycall, behovet meldte seg da en skulle sove og en skulle løpe rundt :P Veldig fornøyd med den. Ikke savnet kamera. :)

Joiner neonate gjengen her, skulle noen ganger ønsket å ha kamera, men ikke nok til at vi kjøper ny. Har også med talk back funksjonen - som er gull!

Neonate her også. Vi kjøpte et kamera for å kunne ha ved siden av (tapo), kostet 200 kr eller noe. Men det har vi aldri fått bruk for. Ikke enda i alle fall, kanskje når mini blir eldre. :)

Back
Topp