Jeg har lyst på ny babycall med video, batteriet på den vi har fra Neonate er blitt så forferdelig dårlig. Noen tips/erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også neonate. Vi klagde på batteriet til den ene enheten og fikk nytt. Hvor gammel er deres babycall?Jeg har lyst på ny babycall med video, batteriet på den vi har fra Neonate er blitt så forferdelig dårlig. Noen tips/erfaringer?
Vår er over 3 år, vi fikk også nytt batteri etter klage. Takk for tips om nytt batteri, skal sjekke det utJeg har også neonate. Vi klagde på batteriet til den ene enheten og fikk nytt. Hvor gammel er deres babycall?
Den andre måtte vi også bytte batteri i etterhvert, men det måtte vi betale selv, tror det var 8-900 kr. Uansett billigere enn å kjøpe nytt babycall-sett
Ja, vi har Neonate uten kamera også som vi er veldig fornøyd med, bare blitt så vant til den med kameraHar inntrykk av at de fleste med video har skikkelig dårlig batteri etterhvert uansett, så baby delen nesten alltid må stå kobla i med ledning.
Lite tips herfra, bruker neonate uten kamera
Takk for svar, da tror jeg det blir nytt batteri på den vi har.Vi har en dema v21. Batteriet holder til at vi kan ha den uten strøm fra lille legger seg rundt 1830 og vi legger oss sånn 2230, men må ha den i strøm på natten. Har egentlig ikke hørt om noen babycall med kamera som har noe særlig bra batteri og som ikke kobles opp via mobi/WiFi. Så vi er sånn tålig fornøyde med vår.