Babycall

Hva vektlegger dere ved kjøp av babycall?

• Pris

Votes: 8 47,1%
  • Rekkevidde

Votes: 11 64,7%
  • Kamerafunksjon

Votes: 10 58,8%
  • Antall enheter

Votes: 1 5,9%
  • Festemetode

Votes: 5 29,4%
  • Annet?

Votes: 3 17,6%

• Antall som har svart
    17

Babylykke23

Glad i forumet
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Vi prøver å finne en babycall å kjøpe, men merker det er litt for mye å velge mellom der vi egentlig ikke klarer å se forskjell/hva som er viktig :hilarious: kom gjerne med konkrete innspill til modell også:happy:

Vi vurderer neo nate, tror jeg den heter. Vi trenger god rekkevidde grunnet stort murhus, og vil at den skal ha god batteritid, så den kan brukes til vogna også, når hun skal sove ute. Enklest mulig som fungerer er det jeg vil ha. Minst mulig innstillinger og stæsj

Har testa flere, men mest fornøyd med Neonate 8000DV(?), den med kamera. Nå fikk våres litt hard medfart forrige gang, så vi blir å må kjøpe ny nå. Men vi var så fornøyd at vi går for samme igjen :D

For oss var batteritid viktig. Endte opp med neonate uten kamera og har vært veldig fornøyd med den!

Alle er veldig samstemte om Neonate virker det som:happy: tusen takk for hjelpen dere, det snevrer ned søket veldig:Heartpink

Hvor stor forskjell er det i batteritid med/uten kamera? :happy:
Det aner jeg ikke, men ser «alle» som har med kamera klager på at de må lage typ hver dag. I den perioden vi har brukt den mest har vi fremdeles ladet den maks et par ganger i mnd. Kanskje mindre!

Last edited:
Back
Topp