Anbefaler dere babycall med eller uten kamera? Mine venninner har både med og uten, så litt forvirret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter å sett på flere havnet vi på uten kamera da mange klager på batteriet på de med. Vi blir å bruke babycallen på soverommet og vogna når den står på verandaen så er like lett å bare gå å se selv om vi er i tvil. For oss var batteritid, lav stråling, brukervennlig og rekkevidde viktigste momentene. Etter å ha sett på flere modeller bestilte vi i går neonate N65, likte den veldig godt å fikk 10% på Jollyroom når man meldte seg på nyhetsbrevet så helt greit.
Jeg synes N65 er mindre sensitiv på lyder enn BD 6500DDet ble Neonate N65 fra Jollyroom på oss også. Virker som den skal ha de samme funksjonene som Neonate BC-6900D og BC-6500D, bare med et nyere utseende.
Skal kjøpe den vi og den kan brukes til "alt"Vi kjøpte også Neonatr N65![]()
Jeg er lik som deg i spedbarnstiden, jeg måtte skikkelig jobbe med angsten min for å ikke løpe inn hele tiden, men det har gjort meg veldig godt nå i ettertidSniker..
Jeg har en Dema med kamera. Og, ja; jeg har hatt uten kamera til mine første to barn; men jeg pleier ha så enorm angst i starten av babytiden (for at de skal krype under dyna og ikke få puste f.eks.. eller bare slutte å puste uansett), at kamera hjalp meg VELDIG. Mange ganger har jeg kunnet roe meg ved å se baby røre på seg på kamera f.eks.
Jeg har også en svært bråkete soveromsdør, så om jeg skulle gått og sjekket hver gang jeg følte på bekymring, hadde jeg jo vekket babyen.
Nå som hun er større, er det ikke angst, men det er likevel greit å kunne se at hun har sovnet (noen ganger ligger hun bare våken, men stille). Også kan jeg tolke kroppsspråket om jeg bør gå inn eller avvente.
Ikke for det; ofte høres det jo også. Og uten kamera har sikkert funket NÅ.. Men jeg har for mye paniske tanker de første månedene, så...
Når det kommer til batteritiden, så tror jeg at jeg lader bare.. hver tredje dag, til annen hver..? Tror jeg. Og da står den jo på hele kvelden (ca 4-5 timer). I blant også på dagtid, i 1-2 timer.
Jeg ser det står skrevet 10 timer batteritid på disse.. men det får jeg ikke helt til å stemme, opplever at jeg får brukt den lengre enn detEller mulig akkurat 10 timer; ikke MINDRE i alle fall.
Synes i alle fall ikke at jeg må lade den mer enn forventet.![]()

Jeg er lik som deg i spedbarnstiden, jeg måtte skikkelig jobbe med angsten min for å ikke løpe inn hele tiden, men det har gjort meg veldig godt nå i ettertid![]()