Babycall

ØnsketOmEnTil

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Maiskolbene 2023 :-)
Hei alle gode mammaer der ute :Heartred
Jeg sitter og ser på babycall om dagen og synes dette er litt vanskelig å få oversikt over, så da spør jeg dere. Jeg ønsker en babycall med kamera slik at jeg har god oversikt over baby. Har sett litt på owlet cam, men synes jo det er litt klønete at denne må skrus(?)/festes i veggen. Har sett på neonate med kamera, men den har jeg hørt alt for mye negativt om til å tørre å kjøpe. Så er det alle disse andre der ute med kamera, hvordan plasserer folk disse? Finner ingen så og si som kan festes i senga og de fleste er heller ikke til å feste i vegg. Så kommer det dumme spørsmålet, hvor setter dere de slik at dere ser baby? :hilarious: Har noen owlet og er fornøyd med denne? Hvilke andre alternativ anbefaler dere? Som sagt så ønsker vi kamera, så ikke noen vits å kommentere forslag uten:)

Jeg har neonate og den fungerte veldig fint for oss iallefall. Ja batteriet blir rævva etterhvert (særlig foreldredelen med kamera), men vi bruker den enda av og til. Er jo bare å lade den…akkurat som at du lader telefonen din hver dag :happy: Jeg festet den til senga med festet som var med og med den kan du bøye frem babycallen så den står over babyen. Etterhvert som de blir større blir det er problem fordi mini her ble veldig interessert i babycallen og reiv den bare ned:hilarious: Du lærer deg å være kreativ for å si det sånn!

Jeg har neonate og den fungerte veldig fint for oss iallefall. Ja batteriet blir rævva etterhvert (særlig foreldredelen med kamera), men vi bruker den enda av og til. Er jo bare å lade den…akkurat som at du lader telefonen din hver dag :happy: Jeg festet den til senga med festet som var med og med den kan du bøye frem babycallen så den står over babyen. Etterhvert som de blir større blir det er problem fordi mini her ble veldig interessert i babycallen og reiv den bare ned:hilarious: Du lærer deg å være kreativ for å si det sånn!
Takk for tips! Den så jo helt super ut :)

Takk for tips! Den så jo helt super ut :)
Ja til vårt bruk fungerte den veldig fint, men det kommer nok an på hvordan man skal bruke den. Ligger baby i vogn ute og man trenger en god del rekkevidde er det jo kjekt å finne en babycall som nettopp har det. Vår sov ikke så langt unna oss så gikk veldig fint med den avstanden vi hadde fra hagen og inn til huset :) babycallen sto også i laderen inne og hadde den ikke med oss på steder uten tilgang til strøm så tenkte ikke så mye over batteriet, men kan skjønne at noen irriterer seg over det! Tror vi på et tidspunkt spurte kundeservice og de ba oss ta ut og inn batteriet og da ble det plutselig bedre :confused005 Kan også anbefale å ha en powerbank i tilfelle!

Ja til vårt bruk fungerte den veldig fint, men det kommer nok an på hvordan man skal bruke den. Ligger baby i vogn ute og man trenger en god del rekkevidde er det jo kjekt å finne en babycall som nettopp har det. Vår sov ikke så langt unna oss så gikk veldig fint med den avstanden vi hadde fra hagen og inn til huset :) babycallen sto også i laderen inne og hadde den ikke med oss på steder uten tilgang til strøm så tenkte ikke så mye over batteriet, men kan skjønne at noen irriterer seg over det! Tror vi på et tidspunkt spurte kundeservice og de ba oss ta ut og inn batteriet og da ble det plutselig bedre :confused005 Kan også anbefale å ha en powerbank i tilfelle!
Aaahh, dette er gull info :) Igjen, tusen takk for tips!

Tror nok ikke rekkevidde blir et problem hos meg heller.

Vi kjøpte Neonate med kamera etter anbefaling fra vår lokale babycare, da det var en de hadde fått mange gode tilbakemeldinger på. Må si jeg i etterkant har blitt litt skremt, da så mange fraråder den :dontknow Så godt å se noe positivt også:laughing002 Høres ut fra det jeg leser her at til våres bruk kommer den til å passe fint, så får satse på det:D

Back
Topp