Babycall

Mai2022

Andre møte med forumet
Jeg står mellom motorola VM855 eller neonate BC-8000DV, noen som har erfaringer med disse?
Er motorola VM855 trådløs? Og hvordan er batteriet og bildekvaliteten på den? Og følger det med feste til den? Står ikke at det følger med. Og hvordan er det å feste motorolaen på vogna?

Evt andre?

Neonate er bedre så jeg ville gått for den :)

Har du prøvd motorola? Hørt mye bra om neonate men leser en del dårlige anmeldeser så ble så usikker

Nei, de færreste har nok prøvd begge deler. Jeg har hatt neonate, har den til barn nummer 2 nå og den er brukt masse. Merker ikke at det er godt over 4 år siden jeg kjøpte den. Jeg leser bare dårlig om motorisk egentlig. Og de fleste jeg kjenner er fornøyde med neonate. Den har bedre rekkevidde og batteritid enn de fleste modeller på markedet uansett :)
Men om det er modellen med kamera bør man forvente at de må lades hver-annethvert døgn, uavhengig av babycall. En babycall uten kamerafunksjon trenger ikke like hyppig oppladning.

Har prøvd ulike babycaller og neonate har helt klart vært best. God lyd, veldig god rekkevidde, lite støy. Den med kamera må lades oftere enn uten, men neonate sin må ikke lades noe oftere enn andre med kamera. Et stor pluss for oss har vært at foreldre enheten til neonate kan kobles til flere kameraer som er greit når man har flere barn

Vi bruker neonate med kamera til vår datter enda (3år) hjelper oss veldig og har gjort det lenge. Da kan vi raskt se om hu faktisk er våken eller ikke, og bestemme om vi skal gå inn, fremfor å gå inn og eventuelt vekke hu når hu egentlig bare har våknet i noen sekunder og sovnet igjen :)

Ja, det samme gjør vi også - altså ser an ved lyder, selv om vi ikke har kamera :p

Back
Topp