Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, hun har kun postet en post og det er den om babycall. Sikker på at hun ikke jobber for Dema?
Hørtes så lovende ut.. Men googla litt og leste om Neonate også.
Ja se der du, tusen takk! Var bra jeg ikke bestilte den før jeg hørte her![]()
Nynettside vurderes som «Under middels» med 2/5 på Trustpilot
Er du enig i Nynettside sin TrustScore? Si meningen din nå, og hør hva 50 andre kunder har sagt.no.trustpilot.com
Oi, se her! Hold deg unna Dema!
Tydeligvis lurt å være skeptisk!!!Hmm, hun har kun postet en post og det er den om babycall. Sikker på at hun ikke jobber for Dema?Den er sikkert bra altså! Det er bare jeg som er skeptisk til sider jeg aldri har hørt om.
Denne dere har..?Jeg har aldri hørt om Dema. Vi har Neonate med kamera og er fornøyd med den.
Jepp!Denne dere har..?
Hehe, nei vi får nok holde oss nærmere velJepp!
Ganske god service hos Neonate også. Guttungen knakk stativet vi bruker for å henge opp babydelen. Sendte melding via facebooksiden deres, og så sendte de ny gratis! Vi betalte bare frakten.
Men skal sies at det står at den rekker 800m med lyd og 300m med video. Det er ikke reelt, da vegger osv stenger for signalene. Så ikke regn med å kunne sitte hos en nabo 700m fra huset![]()
Nei nei og atter NEI! Vi kjøpte dema i fjor… jo, den har bra bilde- thats it! Kamera må være på strøm hele tiden, dvs kan ikke bruke den i vogn ute feks. Etter 10 mnd bruk nå må skjermen også alltid stå i laderen, holder Max 20 minHar kikka litt og tror jeg har veldig lyst på Dema V21.. Men er det noen som har erfaringer eller andre tanker rundt type?
Åpent for innspill og gode forslag![]()
Hehe, nei vi får nok holde oss nærmere veltusen takk for god tilbakemelding
![]()
Nei funket ikke, skrev en smily men den vistes ikke…Hvordan får man brukt forskjellige emojis? Jeg får bare hjerte-emojien til å funke… prøver en gg til nå med en annen emoji men tror ikke det funker
Aah, ja ikke sant.. Nei, det blir nok ikke dema nå. Veldig glad jeg spurte her før jeg bestilte nåNei nei og atter NEI! Vi kjøpte dema i fjor… jo, den har bra bilde- thats it! Kamera må være på strøm hele tiden, dvs kan ikke bruke den i vogn ute feks. Etter 10 mnd bruk nå må skjermen også alltid stå i laderen, holder Max 20 min
Kameraet blir VARMT!! og Dema svarer ikke på klagen …
På verktøylinjen som kommer opp når du skriver er det et smilefjes. Trykk på den og velg emoji.Hvordan får man brukt forskjellige emojis? Jeg får bare hjerte-emojien til å funke… prøver en gg til nå med en annen emoji men tror ikke det funker
Ok, ser det nå! Takk!På verktøylinjen som kommer opp når du skriver er det et smilefjes. Trykk på den og velg emoji.
(Du kan ikke bruke emoji fra telefonen)
Har kikka litt og tror jeg har veldig lyst på Dema V21.. Men er det noen som har erfaringer eller andre tanker rundt type?
Åpent for innspill og gode forslag![]()
Har også den og er veldig fornøydDenne dere har..?