Babycall?

Enom86

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Julibarna2024☀️
Har kikka litt og tror jeg har veldig lyst på Dema V21.. Men er det noen som har erfaringer eller andre tanker rundt type?
Åpent for innspill og gode forslag :)

Jeg har aldri hørt om Dema. Vi har Neonate med kamera og er fornøyd med den.

Hørtes så lovende ut.. Men googla litt og leste om Neonate også.

Hørtes så lovende ut.. Men googla litt og leste om Neonate også.
Hmm, hun har kun postet en post og det er den om babycall. Sikker på at hun ikke jobber for Dema? :hilarious: Den er sikkert bra altså! Det er bare jeg som er skeptisk til sider jeg aldri har hørt om.

Denne dere har..?
Jepp!
Ganske god service hos Neonate også. Guttungen knakk stativet vi bruker for å henge opp babydelen. Sendte melding via facebooksiden deres, og så sendte de ny gratis! Vi betalte bare frakten.
Men skal sies at det står at den rekker 800m med lyd og 300m med video. Det er ikke reelt, da vegger osv stenger for signalene. Så ikke regn med å kunne sitte hos en nabo 700m fra huset :P

Jepp!
Ganske god service hos Neonate også. Guttungen knakk stativet vi bruker for å henge opp babydelen. Sendte melding via facebooksiden deres, og så sendte de ny gratis! Vi betalte bare frakten.
Men skal sies at det står at den rekker 800m med lyd og 300m med video. Det er ikke reelt, da vegger osv stenger for signalene. Så ikke regn med å kunne sitte hos en nabo 700m fra huset :p
Hehe, nei vi får nok holde oss nærmere vel :P tusen takk for god tilbakemelding :)

Har kikka litt og tror jeg har veldig lyst på Dema V21.. Men er det noen som har erfaringer eller andre tanker rundt type?
Nei nei og atter NEI! Vi kjøpte dema i fjor… jo, den har bra bilde- thats it! Kamera må være på strøm hele tiden, dvs kan ikke bruke den i vogn ute feks. Etter 10 mnd bruk nå må skjermen også alltid stå i laderen, holder Max 20 min :meh:

Kameraet blir VARMT!! og Dema svarer ikke på klagen …

Hvordan får man brukt forskjellige emojis? Jeg får bare hjerte-emojien til å funke… prøver en gg til nå med en annen emoji men tror ikke det funker

Nei nei og atter NEI! Vi kjøpte dema i fjor… jo, den har bra bilde- thats it! Kamera må være på strøm hele tiden, dvs kan ikke bruke den i vogn ute feks. Etter 10 mnd bruk nå må skjermen også alltid stå i laderen, holder Max 20 min :meh:

Kameraet blir VARMT!! og Dema svarer ikke på klagen …
Aah, ja ikke sant.. Nei, det blir nok ikke dema nå. Veldig glad jeg spurte her før jeg bestilte nå :)

Sniker!
Vi har en sånn. Ser veldig fint i mørket, praktisk med temperatur måling.. Synes det er grei batteritid.
Eneste er at det må være GANSKE lyst før den bruker vanlig kamera, uten infrarødt :p haha. Men ikke noe stress det..
Men kameradelen har ikke batterifunksjon, da.

Har brukt vår i 9mnd.

Men, vi har ikke behøvd å være i kontakt med kundeservice da; som andre i tråden har hatt problemer med. Vår blir ikke så varmt, synes jeg, så.. kameraet og sånt er fint. Men tydeligvis noe drit hvis noe er galt med det ><

Back
Topp