Babycall

Må bare dele dette fra Ida Wulf sin Instagram.

hva er deres erfaringer, de samme?

Vi har absolutt ikke samme erfaring hvertfall :p Høres sikkert ut som at jeg nesten er sponset av Neonate, det er jeg altså ikke. Men vi er VELDIG fornøyd med den :D Beste kjøpet vi gjor til storebror:happy: Batteriet holder lenge, og lades fort opp igjen når den går tom. Har aldri opplevd at den «klikker», signalet til selve kameraet kan falle ut av og til hvis man er veldig langt unna (men det gjelder jo alle babycall med kamera). Vanlig modus uten kamera med kun lyd fungerer selv om man skulle gå for langt unna for at kameraet fungerer.
Vår funker fint feks over 2 hele etasjer i ett stort hus uten å miste signal.

Den piper når den begynner å bli tom for strøm ja, men da er det bare å skru ned/av volumet så hører man ikke pipingen (dersom man ikke kan sette i ladern) :hilarious:
 
Vurderer nå Dema V21, den har vært veldig god i test ihvertfall!
Har lest litt om den selv, virker bra. :) Men har du klart å lese deg frem til om kameraet er trådløst? Leste noen kommentaren om at det ikke er det. Også tror jeg ikke det er feste med for å feste kameraet i vogna feks hvis dere har tenkt å ha babyen til å sove i vogn :D
Dema V21 er rein svindel. Det er en og samme fyr som eier alle "blogger" og "testsider" som anbefaler å kjøpe denne. siljetester.no, mintest.no, velgenkelere.no.

Sjekk trustpilot https://no.trustpilot.com/review/dema.no

Hilsen en som nesten gikk 5 på :D
 
Hatt neonate med kamera siden 2018 men den begynner å bli sliten etter mange år i tro tjeneste. Vurderer å kjøpe ny eller gå for owlet eller motorola
 
Hatt neonate med kamera siden 2018 men den begynner å bli sliten etter mange år i tro tjeneste. Vurderer å kjøpe ny eller gå for owlet eller motorola
Veldig fornøyd med den nyeste fra Neonate - N65! Kjøpte den litt fordi den så veldig kul ut, og hørtes lovende ut med hva den kunne. Og etter å ha brukt den en stund nå, er vi suuuper fornøyd. Utrolig bra rekkevidde (har hatt med foreldreenheten ut til postkassa uten å miste kontakt med babyenheten inne på soverommet), og batteriet trenger vi sjeldent å lade! Dog vi skrur den av når den ikke er i bruk.. men veldig fornøyde:)
 
Veldig fornøyd med den nyeste fra Neonate - N65! Kjøpte den litt fordi den så veldig kul ut, og hørtes lovende ut med hva den kunne. Og etter å ha brukt den en stund nå, er vi suuuper fornøyd. Utrolig bra rekkevidde (har hatt med foreldreenheten ut til postkassa uten å miste kontakt med babyenheten inne på soverommet), og batteriet trenger vi sjeldent å lade! Dog vi skrur den av når den ikke er i bruk.. men veldig fornøyde:)
Men du savner ikke å ha kamera delen da? Jeg syntes det er så kjekt å kunne se vesla.
 
Aldri hatt med kamera før, men nei, savner ikke det:) hadde nok blitt altfor opphengt i det. Har bare behov for lyden jeg:)
For jeg har vurdert å kjøpe n65 fordi den ser veldig fin ut. Men er nok litt avhengig av å kunne se vesla. Hender hun får dyna over ansiktet så føler jeg lå ha med kamera.
 
Back
Topp