Babycall

Oktober20202020

Andre møte med forumet
Hei!
Noen som har erfaring med babycall med kamera? Er det praktisk? Blir man sittende og stirre på babycallen når det er kamera?
Og er den lett å plassere slik at den filmer lett i vogn, krybbe osv? :)
 
Har uten kamera og angrer litt.. Følte kamera var litt i overkant beskyttende, men tror den sparer mye stress og trasking ut/inn av soverom mens baby sover.

Vår sover aldri alene (klistremerke), men de 2 gangene hun har gjort det så savner jeg kamera. Kjipt å risikere å vekke bare for å se om baby ligger greit og ikke har en klut over ansiktet.
 
Har uten kamera og angrer litt.. Følte kamera var litt i overkant beskyttende, men tror den sparer mye stress og trasking ut/inn av soverom mens baby sover.

Vår sover aldri alene (klistremerke), men de 2 gangene hun har gjort det så savner jeg kamera. Kjipt å risikere å vekke bare for å se om baby ligger greit og ikke har en klut over ansiktet.

Ja, litt det jeg tenker også. Lurer på om jeg skal gønne på med kamera.
 
Anbefaler å investere i en skikkelig babycall- med kamera! Dyrt er det uansett, så like så greit å først kjøpe noe skikkelig så du slipper å eventuelt måtte oppgradere. Mitt kamera slår seg på automatisk når det er lyd, i starten løp vi ned for hver minste ting, men nå har vi lært lydene å kjenne og ser hvis hu bare har mista tutt eller hører hvis det bare er golyder :)
 
Anbefaler å investere i en skikkelig babycall- med kamera! Dyrt er det uansett, så like så greit å først kjøpe noe skikkelig så du slipper å eventuelt måtte oppgradere. Mitt kamera slår seg på automatisk når det er lyd, i starten løp vi ned for hver minste ting, men nå har vi lært lydene å kjenne og ser hvis hu bare har mista tutt eller hører hvis det bare er golyder :)

Enig! :) Hvilken har du? Ser litt på neonate sin som er populær har jeg skjønt.

https://www.babycare.no/video-babyc...JOjYDtA4l0uMI-lMiz3g9p7WqEO2m6HAaAgY4EALw_wcB
 
Vi har neonate uten kamera og er kjempe fornøyd. Har to baby enheter koblet til foreldre enheten. Lett å skille hvem av barna som lager lyd, og babyen ligger slikt til i sengen at hun ikke kan få noe over ansiktet.
 
Vi har en skikkelig babycall, neonate uten kamera med to babyenheter. Er ikke bekymret for at baby skal få en klut over ansiktet siden han ikke har noen kluter sammen seg i senga. Jeg hører det på lydene om det er alvor eller om det er litt klynking i søvne. Har det vært stille en stund så lister jeg meg inn og sjekker baby uten at jeg vekker han. Er kjempefornøyd med den, god rekkevidde og lett å feste den til seng og vogn.
 
Vi har Neonate med kamera og anbefaler den virkelig :) Man stiller inn kameraet etter lyden, slik at foreldreenheten slår seg på og viser bilde når baby beveger seg/lager lyd. Jeg er superglad for at vi har denne med kamera, da baby liker å ligge på siden og/eller veiver med armene slik at dyna havner i ansiktet.

Vet noen mener det er elendig batterikapasitet på disse, men det er fordi de stiller de inn på kontinuerlig filming. Babycallen fra Neonate er ikke ment for å filme kontinuerlig, den er ment for å filme når baby lager lyd. :)
 
Back
Topp