Babycall

Livetskjer❤

Glad i forumet
Sommerfuglene
Marshmallows2021
Vårspirene 2021
Julilykke 2023
Siden jeg er førstegangagravid og det blir mitt første barn!
Jeg ønsker å ha babycall. Har noen her inne noen erfaringer, tips eller råd på merker eller lignende når det gjelder babycall?

Vi er veldig fornøyd med Neonate BC-8000DV (den med kamera). God rekkevidde, trenger ikke å kobles til WiFi, ok batteritid så lenge skjermen ikke står på hele tiden og praktisk tilbehør for å f.eks. feste babyenheten på kalesjen i vogna :)

Har ein Neonate (uten kamera). Viser temp, har ganske god batteritid (brukar kvar natt 19-06, må ladast ca annankvar veke). Vert i omtrent daglig bruk i 2,5 år.

Fornøgd med den, sikkert vert artig med kamera, men valgte det meir prisgunstige alternativet. Har alt på eit plan i huset, så fort gjort å kikke innom til ungen om det er noko. Hadde kanskje valgt annerledes om eg hadde masse trapper eg måtte springe i.

Vi er veldig fornøyd med Neonate BC-8000DV (den med kamera). God rekkevidde, trenger ikke å kobles til WiFi, ok batteritid så lenge skjermen ikke står på hele tiden og praktisk tilbehør for å f.eks. feste babyenheten på kalesjen i vogna :)
Har du prøvd denne me kamera ute i vogna nå i kulda om barnet ditt sover i vogn ute? Har selv løst på med kamera men tenker på om det tåler kulde

Har du prøvd denne me kamera ute i vogna nå i kulda om barnet ditt sover i vogn ute? Har selv løst på med kamera men tenker på om det tåler kulde
Ja, brukte den ute hele fjor vinter og så langt i år. Ikke hatt noe problemer med kulda :) Den har kuldealarm som slår ut, men den er det bare å endre grensen på eller slå av.

Har samme som Bobla. Veldig fornøyd! Kommer til å kjøpe en baby unit til nå så har jeg kamera på begge :)

Dere med barn fra før, trenger man babycall fra dag 1 eller er det noe som ikke blir brukt før det har gått noen måneder?

Dere med barn fra før, trenger man babycall fra dag 1 eller er det noe som ikke blir brukt før det har gått noen måneder?

Jeg synes det er kjekt å ha fra dag 1, da jeg ikke alltid kommer til å være i samme rom som/helt i nærheten av baby når han sover. Har jo to barn fra før som også trenger at jeg er tilstede for dem:)

Med første bodde vi i en toroms leilighet fram til han var ca. året, da trengte vi ikke babycall. Men veldig kjekt hvis babyen skal sove ute. Og nå har vi en stor enebolig, så nå føler jeg at vi trenger det. Kanskje ikke fra dag 1, men ganske tidlig :)

Det kommer helt an på «hva slags baby» du får tenker jeg. Min første hadde reflux og kunne kapt ligge ned i mer enn 5 min før han skrek, så jeg hadde mer bruk for gode bæresjal enn babycall, seng og vogn. Så jeg kjøpe babycall etter 9 mnd sist. Bodde også på 60kvm den gangen så man hørte godt når det var noe;) Er nok et annet behov om man feks bor i hus og babyen kan sove i vond ute osv:)

Har kjøpt Neonate med kamera, har hørt mye bra om den og bor i hus med mange trapper så gikk for den :rolleyes: Ser at Neonate troner babycall-tester. Men har ikke tatt den i bruk enda selv :happy6

Vi har neonate i vognen og Motorola med kamera på soverommet til 2-åringen :happy: et veldig fornøyd med begge. Motorola gir gode bilder selv om det er mørkt i rommet. Snuppa vår snudde seg tidlig over på magen selv så kamera var gull verdt for hønemor :rolleyes:

Back
Topp