Babycall

HOB30

Andre møte med forumet
Hvilken babycall velger dere? Jeg ønsker en med kamera, men føler jeg bare leser dårlige anmeldelser på alle jeg finne. Kjekt å høre om noen av dere er fornøyde eller har funnet en bra?
 
Vi har tenkt å kjøpe Neonate BC, fordi den har fått bra anmeldelser og har ett veldig kjekt display :happy: Så håper vi blir fornøyd med den!
 
Jeg har hørt mye bra om neonate, så det er den jeg har sett meg ut. Har dog ikke kjøpt den enda:hilarious:
 
Neonate :smug: Kjøpte den i 2016, bruker den fortsatt. Veldig fornøyd med den. Lang rekkevidde, passe stor, batteriet kan spares ved å kun bruke lyd, eller at kameraet slår seg på kun ved lyd. Kan lades samtidig som den står på. Kan kobles opp med flere babyenheter. Vi har to babyenheter :) Om den blir ødelagt en gang så kommer vi til å kjøpe den samme på nytt.
 
Blir neonate her også. Hører nesten bare om den når folk spør så føles trygt :happy:
 
Vi har hatt Neonate med kamera siden 2017. Har byttet to ganger på garanti, da foreldreenheten har hatt problemer med å ta til seg lading. Byttet senest for to uker siden, men ser at den nyeste oppdateringen har fått seg et annet «laderhull», og tror nok kanskje dette funker bedre. Vi har valgt å beholde Neonaten selv om vi har hatt trøbbel, da det er flere positive ting med den, enn negative. Også flott at man kan supplere med flere babyenheter, vi har kjøpt en ekstra til lillesøster.
 
Veldig fornøyd med vår MOTOROLA:happy: god distanse, bra batteri, vuggesanger og ingen wifi.
 
Kjøpte Neonate, må si jeg er imponert over hvor god kvalitet det er på kameraet! Så langt fornøyd med kjøpet, men har jo ikke fått testet den med baby i hus enda :p
 
Vi har Topcom babyviwer 4240 stående fast på barnerommet. Fungerer utmerket. Ingen wifi:happy:
 
Har hatt både neonate og motorola. Er fornøyd med begge. Liker at på motorolaen kan jeg flytte på kameraet med foreldreenheten. Men skal man bruke den utendørs eller på utflukter er neonate lettere å håndtere.
 
Vi har Philips avent. Uten kamera. Kjøpte den da vi skulle ha første, og behovet var såpass lite at vi ikke kommer til å kjøpe ny selv om vi kunne tenkt oss med kamera.

Veldig fornøyd med neonate på jobb, men ikke testa med kamera der heller :angelic:
 
Back
Topp