Babycall

Hyllrose

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Noen som har kjøpt, eller tenkt på, babycall enda?

Vi skal bo i hus med veranda og hage, så vil gjerne kunne legge baby både i vogn og i en annen etasje enn vi er uten å måtte sjekke hvordan det går hvert 2.minutt.

Jeg er så usikker på hvilken jeg skal gå for.
Vil helst ha en som kan bruke batteri, men om den kan lades opp eller brukes med kabel også er det bare et pluss.

Vi vurderer også om vi bør ha kamera og sånn. Det er så mye fancy nå om dagen :woot:

Vi har Neonate uten kamera til eldste, og er i grunnen fornøyd med den. God rekkevidde, bra batterikapasitet, mulighet for toveiskommunikasjon. Jeg er ofte ute og trener hest eller hund når lille sover dupp, og da er det fint å kunne si "mamma er der om 2 minutter" eller snakke med barnet mens jeg går inn :)

Skulle jeg kjøpt på nytt tror jeg det ville blitt med kamera, men det er mest mtp klatring ut av senga når barnet blir litt eldre. Slik det er nå kjøper vi bare til en ekstra enhet og kobler sammen med foreldreenheten vi har fra før :)

Vi hadde Neonate uten kamera til eldste i starten, og var strålende fornøyde. Men da han begynte å legge seg i egen seng for kvelden, eller utendørs, så kjøpte vi Neonate med kamera sånn at vi kunne se til han uten å forstyrre - har ikke angret et sekund!
Blir å bruke denne nå også, har kjøpt en ekstra babyenhet :)

Neonate - enten med eller uten kamera. Vi har begge deler. Ingen over og ingen ved siden av når det kommer til rekkevidde og batteritid. I tillegg opplever vi at Neonate har mye tydeligere lyd på babycallene enn de to andre merkene vi har prøvd (har en philips avent med kamera og en capidi som er på hytta).

Har også neonate med kamera, og er veldig fornøyd med den. Vurder om du tror du blir en sånn som må sjekke om du hører lyd. Mannen min mente vi måtte ha med kamera fordi han alltid irriterte seg over andre som sprang frem og tilbake mellom soverom og stua etter at ungen hadde lagt seg.. :P jeg tror det hadde gått fint uten også, men må innrømme det er veldig greit å se hvorfor baby gråter :)

Har også kjøpt neonate med kamera, men har ikke fått testet den ut enda :) kjøpte den fordi det er mange som anbefaler den

Vi har neonate uten kamera. Pga rekkevidden. To år gammel nå, så de nyeste er vel enda bedre. Hr ikke savnet kmerafunksjon, men det er sikkert deilig å ha :)

Vi har kjøpt neonate med kamera, håper og tror vi blir fornøyde da jeg har hørt mye positivt om den!

Back
Topp