Babycall

Pippi88

Andre møte med forumet
Noen erfaringer med ulike babycall?
Eller som har begynt å tenke på om man skal/skal ikke ha?! Hvilket merke.?

Føler jeg blir bare mer og mer forvirret, jo flere tester jeg leser..:sorry: vet ikke hva som er et "must" eller hva som bare er "kjekt å ha" -funksjoner.
 
Vi har Neonate BC8000DV. Den har temperaturmåler og kamera. Er ekstremt fornøyd med den!! Hadde uten kamera først, men angret veldig etter kort stund uten kamera. Merka fort hvor mye bedre det var å ha med kamera :D
 
Vi har akkurat kjøpt Nenoate. Den fungerer veldig fint, med temperatur måler, oppladbare enheter og du kan snakke tilbake til barnet.
Valgte å ikke ha kamera. :happy:
 
Hva er poenget med temperaturmåler? Hilsen uvitende førstegangs :p
 
Hva er poenget med temperaturmåler? Hilsen uvitende førstegangs :p
Greit å ha både sommer og vinter, spesielt for utesoving i vogn tenker jeg. Blir nok en smådyr sak med kamera og temp.måler her ja. Verdt pengene for at man skal kunne slappe av litt når baby sover alene :)
 
Greit å ha både sommer og vinter, spesielt for utesoving i vogn tenker jeg. Blir nok en smådyr sak med kamera og temp.måler her ja. Verdt pengene for at man skal kunne slappe av litt når baby sover alene :)
Skal man måle barnets kroppstemperatur eller temperaturen ute/i rommet med den?
 
Vi har topcom med kamerA og er veldig fornøyd med den:happy:
 
Skal man måle barnets kroppstemperatur eller temperaturen ute/i rommet med den?

Det er temperatur i rommet baby ligger i.
Det er blant annet frarådet å la baby ligge ute infor kald luft, og greir å vite om det er blitt veldig varmt og man burde ta en sjekk på Banus temperatur i påkledning/pose.

Men mannklarrr seg helt fint uten også. Jeg hadde ikke babycall til forrige baby, feks. Gikk helt fint det.
 
Back
Topp