BABYCALL

Jeg ville gått for en babycall som er enkel å ta med seg å flytte. Babyer sover overalt og det er greit med en mobil babycall.

Vi har aldri hatt babycall med video og jeg har aldri savnet det heller. Man lærer babyen å kjenne på lyder også og er man usikker kan man alltid ta en kikk :)

Jeg vil ha Babycall med video funksjon denne gangen, har en vanlig Neonate i tillegg etter storebror. Vi bor i et stort hus med hage, vil derfor ha mulighet til p se til babyen uten å måtte gå inn og opp hver gang. Men ang denne du sikter til- jeg så på den, men leste bare dårlige anmeldeser og har derfor gått bort fra den.

Jeg ville gått for en babycall som er enkel å ta med seg å flytte. Babyer sover overalt og det er greit med en mobil babycall.

Vi har aldri hatt babycall med video og jeg har aldri savnet det heller. Man lærer babyen å kjenne på lyder også og er man usikker kan man alltid ta en kikk :)

Enig! Jeg ville med vilje ikke ha med video, ser for meg at jeg hadde blitt altfor opphengt i å sitte og se på skjermen :p
Kjenner ikke til den babycallen du linker til, men har observert at når man spør om tips angående babycall sier omtrent alle at det er Neonate man skal gå for. Vi har en fra Philips Avent og jeg har vært strålende fornøyd med den! Hatt den med på tur både innenlands og utenlands og den funker som bare det :)

Enig! Jeg ville med vilje ikke ha med video, ser for meg at jeg hadde blitt altfor opphengt i å sitte og se på skjermen :p
Kjenner ikke til den babycallen du linker til, men har observert at når man spør om tips angående babycall sier omtrent alle at det er Neonate man skal gå for. Vi har en fra Philips Avent og jeg har vært strålende fornøyd med den! Hatt den med på tur både innenlands og utenlands og den funker som bare det :)
Jeg likte Philips Avent rent funksjonsmessig, men måtte bytte ut hele 3 babycaller første året pga at den sluttet å virke. Neonaten vår har vi nå hatt i 2,5 år uten problem.

Her skal det bli Neonate med video. Hadde video sist også, og det føles veldig betryggende. Satt ikke å stirret på den hele tiden ;)
Men! Det ble fanget opp at ungen kastet opp uten at det slo ut på lyd.

Vil ha en babycall som kan fraktes og kan brukes uten direkte strøm.

Jeg likte Philips Avent rent funksjonsmessig, men måtte bytte ut hele 3 babycaller første året pga at den sluttet å virke. Neonaten vår har vi nå hatt i 2,5 år uten problem.

Oj, såpass! Vi har hatt vår i 1,5 år og ikke hatt problemer med den ennå :)

Svigerinna mi rakk også å bruke opp 2 philips avent på 2 ungen. Vi har hatt neonate i 3 år og den er så god som ny, selv batterikapasiteten er veldig bra. Blir brukt av neste også forhåpentligvis i 3 år til :)

Back
Topp