Babycall

Fru B

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤ Juliskattene 2018 ❤
❤️Mailykke 2022❤️
Hva er deres erfaring med babycall? Er det noe man trenger og hvilke modeller er bra? Vurderer å se an til etter fødsel, men hvis dette er et «must», tenker jeg at vi like gjerne kan fikse det nå.

Vi kjøpte ikke før babyen kom. Men trengte det fort. Veldig deilig å kunne sitte ute på terrassen nå om sommeren mens hun sover på rommet. Eller ha vogna ute på dagtid, og kunne holde på med litt annet inne eller ute på andre siden. Så vil anbefale det [emoji4]

Det var aldri noe must for oss. Det første året bodde vi i leilighet. Hørte henne godt overalt. Så flyttet vi til hus og kjøpte babycall, men trengte den ikke så solgte den igjen.

Så jeg ville sett an behovet :)

Vi hadde god bruk for det. Han sov urolig i lang tid, var en sånn 20-minutters-dupp-baby [emoji28] sov aldri mer enn 20 min i gangen [emoji23] var greit å kunne se på kameraet om han faktisk var våken eller lagde lyder i søvn, for om vi gikk inn våknet han av oss. Og for oss var tryggheten med å sjekke videoen veldig god å ha. Samt veldig greit å ha i vogna når han sov ute.

Denne gangen tenker jeg det er godt å kunne sitte ute på verandaen og nyte sommerværet selv om han sover inne Feks.

Men kan jo se det an om du er usikker. Er jo bare å kjøpe om dere ser dere trenger det :-)

Vi hadde god bruk for det, det ga oss mye mer frihet i hverdagen. Jeg kunne f.eks gå å henge opp en vask ute mens baby sov inne. Eller jeg kunne ha baby i vogna sovende ute og ligge inne på sofaen og slappe av. Vi har 3 etasjer i huset vårt, og i starten syns jeg det var trygt å ha på babycallen hvis jeg måtte ned eller opp i en annen etasje en kort stund, så var jeg sikker på at jeg hørte baby. Etterhvert fikk vi god bruk for den ved f.eks kafebesøk, hvis han lå i vogna utafor. Brukte den også i bryllup tidlig. Han sov i forgangen til kirken og vi kunne begge følge vielsen uten å være "på vakt" for om han våknet. Det skal sies at vi hadde en gutt som sov veldig lett og dermed var det fint å kunne sette vogna litt unna bråk og støy. Og siden han sov lett småvåknet han ofte og trengte hjelp til å falle til ro igjen, så babycallen ble vår beste venn så vi slapp å stå å vokte på han ;)
Vi bruker dem fortsatt, han er over 2 år nå, når han sover en lur på dagtid ute.

Brukt fra starten av og bruker fortsatt til storesøster på 2 år [emoji4] nå kjøper vi en ny med mulighet for flere kameraenheter til kun en foreldreenhet [emoji4] vi bor i et hus over to etasjer [emoji4]

Har en babycall til vogna og en til soverom (topcom med kamera). Kan ikke se for meg livet uten ;)

Er det must med kamera? [emoji4] Har ikke kjøpt enda. Bor i leilighet, så ser ikke for meg at det blir nødvendig helt i begynnelsen.

Er det must med kamera? [emoji4] Har ikke kjøpt enda. Bor i leilighet, så ser ikke for meg at det blir nødvendig helt i begynnelsen.
Vi har ikke hatt kamera og har klart oss helt fint uten. Noen syns det er veldig betryggende å kunne se babyen, selv ville jeg bare blitt mer stresset av å kunne sjekke han hele tiden. Ulempen med kamera er at de sluker batteri, så vet mage da har en med kamera og en uten kamera til f.eks når man er ute på tur etc.

Vi har hatt med kamera og vært meget fornøyd med det [emoji4] Jenta vår kan gjerne være våken uten å si noe, eller hoppe og sprette i senga uten å legge seg ned.. så vi har likt godt kamera [emoji4]

Back
Topp