Babycall

Styx

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
I dag har far i huset kjøpt babycall. Det ble en Motorola MBP161TIMER. Jeg hadde lest meg fram til at vi skulle ha neonate. Men motorolaen er ikke med i testene, var litt billigere og hadde flere funksjoner enn den andre. Så dette ser supert ut. Hva har dere kjøpt?

Sniker: vi har kjøpt neonate. Men har lest mange som er superfornøyd med Motorola. Kommer nok an på hva en foretrekker og trenger.

Vi fikk neonate i julegave, var den jeg i utgangspunktet hadde sett meg ut også :) men nå har jeg ikke lest noe om motorolaen da. Vet bare mange i omgangskretsen som er veldig fornøyd med neonate, men vil tro de fleste er bra og forskjellen ligger vel bare i hvilke funksjoner man trenger/ønsker :)

Vi har kjøpt neonate med kamera, har testa den på frøkna og vi er foreløpig godt fornøgd :)

Vi har ikke kjøpt babycall.. får vurdere behovet for det dersom det oppstår :)

Vi tenker neonate. Men ser an behovet til prinsen er komt. Ville ha den med kamera, men samboer syntes kamera viste litt for lite, viser bare hodet? Så nå ønsker han å installere overvåkningskamera i stedenfor!:smiley-bounce022 Er visst et system hvor man får bilde, lyd og kan snakke tilbake over wifi. Så vi får se da:p

Vi har neonate med kamera. Kjøpte den brukt. Veldig fornøyd så langt.

Øøøh jeg husker ikke hva den heter den vi kjøpte. Vi handla i Tyskland vi, var kamera og 2 veis tale osv osv. Jeg må få mannen til å lese litt på den, i og med at det står på tysk og jeg ikke er noen racer på tysk :rolleyes:

Fant ut at den vi har kjøpt ikke funker uten at babyenheten er kobla til strøm. Så vi må prøve å bytte. Skal jo bruke den på hytta og i vogna..

Back
Topp