Babycall

Spent:)

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Hvilken Babycall har dere?

Noen som har erfaring med denne?
46b3448f12eb5fb2b5d34676f61d8802.png
 
Det er nettopp started en annen tråd om akkurat dette, men jeg har gått for Neonate DC 8000. Har ikke testet den enda, men den har fått best i test så håper den er bra. Grunnen til at jeg valgte den var fordi det var eneste jeg fant hvor kameraet kunne gå på batteri.
Noe jeg er avhengig av da den skal brukes på vogna ute. Jeg vet denne du har her må være koblet til strøm. Men skal den brukes der man har stikkontakt så er det jo sikkert greit.
 
Det er nettopp started en annen tråd om akkurat dette, men jeg har gått for Neonate DC 8000. Har ikke testet den enda, men den har fått best i test så håper den er bra. Grunnen til at jeg valgte den var fordi det var eneste jeg fant hvor kameraet kunne gå på batteri.
Noe jeg er avhengig av da den skal brukes på vogna ute. Jeg vet denne du har her må være koblet til strøm. Men skal den brukes der man har stikkontakt så er det jo sikkert greit.

* Neonate BC 8000
 
Kan ikke finne tråden.. [emoji57] Har sett på Neonate - men so innmari dyr [emoji44][emoji28]
 
Kan ikke finne tråden.. [emoji57] Har sett på Neonate - men so innmari dyr [emoji44][emoji28]

Ja den er ganske dyr. Jeg kjøpte den på salg på babybanden en av gangene de hadde den med 500,- avslag.
 
Vi hadde en avent et-eller-annet sist og bruker den nå også. Eneste jeg ikke likte med den var at babyenheten var stor, men den kunne gå både på batteri eller strøm, men den var litt vanskelig å få plassert i vogna da vogna sto ute. Foreldreenheten var veldig liten og fin og måtte lades, men den holdt godt. Får se hvordan batteriet har overlevd noen år..
 
Back
Topp