Babycall

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Dere som har erfaring med babycall, er det noen dere vil anbefale? Og hvorfor? :)

Dere som ikke har erfaring men som har kjøpt, hva har dere gått for? Og hvorfor? :)

Henger meg på NeoNate, den har lav stråling og god rekkevidde. Har hatt to runder med Neonate og er superfornøyd.

Hørt mye bra om NeoNate. Vi har selv Phillips Avent, og er fornøyd med det :) en babycall er hva du gjør den! Vi har verken temperatur eller kamera, men klarer oss utmerket :)

Stusser litt over batteritiden bare? Hva er deres erfaring med det? :)

Vi har en Motorola med kamera og en billig med kun lyd fra IKEA;) ulempen med den med kamera er at hvis man har bilde på lenge om gangen sluker den strøm (brukes trådløs på voksendelen). Men man kan trykke av bilde og kun ha lyd, og heller sjekke på kameraet av og til :) den fra IKEA (tror de har sluttet å selge den) er super på strømmen, så er gjerne den vi tar med oss hvis vi skal ut i hagen etter frøkna har lagt seg :)

Vi har hatt en fra Avent. Helt grei men den fusket veldig nå på slutten, ville ikke alltid lade og sånt. Så nå har vi Neonate uten kamera. Er veldig fornøyd. Lite stråling, temperatur og god batteritid i forhold til aventen. Liker at enhetene er små også [emoji4]

7772fb890bcd8bb0479c5460b74cc318.png

Har denne fra sist. Veldig fornøyd og mye brukt, minuset er at babyeneten er ganske stor. Så den passer best for å stå en plass. Er musikk, temp og fuktmåler på den.

Ååh!!! Alle bildene jeg prøver å legge ut kommer ikke, står server error alltid! Det er i hvertfall motorola babycall med kamera[emoji4]

Vi har nannycam, kjøpt hos jollyroom, billig og veldig bra[emoji106]

Kunne tenkt meg nubby sin. Kobler den mot tlf eller ipad

Anbefales ikke ettersom de lett kan "hackes"[emoji51] hadde styrt unna alle som
Kan kobles til vis wifi eller mobil

Oi, har ikke tenkt på hacking! Er det virkelig en problemstilling? :wideyed: Hjelpes! Vi bor langt ut på landet med lite naboer, men det hjelper kanskje ikke på hacking?

Back
Topp